Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با همکاری آموزشگاه‌های آزاد خصوصی و مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی سازمان صمت و استانداری کرمان طرح تولید ماسک برای پیشگیری از ویروس کرونا آغاز شد.

در این طرح برای تولید حداقل ۶۰ هزار ماسک بهداشتی با استفاده از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد خیاطی کرمان و شهرستان‌های استان و همکاری سایر دستگاه‌ها برنامه ریزی شده و قابل افزایش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع جهانی ویروس کرونا تاکنون در بیش از ۱۳۰ کشور جهان ده‌ها هزارنفر را مبتلا کرده و هزاران نفر نیز جان خود را در اثر ابتلای به این ویروس مرگبار از دست داده اند.

به گفته متخصصان، شستشوی دست و رعایت بهداشت ونیز دوری از تردد غیرضرور و اجتماعات از بهترین راه‌های پیشگیری از این بیماری عنوان شده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم

هرمزگان-جام جم انلاین- دوره اخلاق حرفه ای نخبگان وکاپیتانهای تیم های ملی وملی پوشان باحضورحجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ،مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان درجزیره قشم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ،میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ،مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان وجمعی از مسئولین دوره اخلاق حرفه‌ای واردوی راهیان پیشرفت ویژه نخبگان و کاپیتان هاورزشی تیم های ملی رشته‌های مختلف کشور در جزیره زیبای قشم آغاز شد .   

     لازم بذکراست، دوره مذکوربه مدرسی حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران بعنوان هم اکنون در حال تدریس است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای