Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه بیش از 5 هزار ماسک با نظارت مراکز بهداشتی و درمانی در استان قزوین خبر داد.

محمدرضا بحرانی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از اقدامات عملیات جهادی بسیج دانشجویی خدمات‌رسانی در شرایط غیرعادی، غیرطبیعی و حوادث غیرمترقبه‌ای چون سیل، زلزله و شیوع بیماری های واگیردار با همکاری اقشار مختلف بسیج و دستگاه‌های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجموعه در بحث شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی را تاکنون توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در روستاها و مناطق مختلف استان انجام داده است.

بحرانی تصریح کرد: یکی از کارهای مهم گروه‌های جهادی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های مختلف خبری جهت رعایت اصول و انجام اقدامات بهداشتی است.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین یادآور شد: کمک به رفع آلودگی و ضدعفونی کردن مراکز عمومی، بهداشتی و معابراقدام دیگری است که گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در استان با تشکیل تیم‌هایی در همین زمینه به خدمات رسانی مشغول هستند.

بحرانی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بقیه الله(عج) خاطرنشان کرد: در این کارگاه با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در استان روزانه به تولید بیش از 5 هزار ماسک می‌پردازند که همه این اقدامات با نظارت مراکز بهداشتی و درمانی و رعایت مسائل ایمنی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سازندگی قزوین بحرانی تولید ماسک بسیج دانشجویی عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

کد خبر 6084115

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان