Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:49:13 GMT

لیگ برتر فوتبال ایران ۱۸ تیمی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۶۰۵

لیگ برتر فوتبال ایران ۱۸ تیمی می‌شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نواف الاسیوی خبرنگار ورزشی سعودی در جدیدترین توییت خود مدعی شده است که با تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل ویروس کرونا احتمال افزایش تعداد تیم‌ها در لیگ برتر زیاد است.

الاسیوی در توییت خود نوشت: " پس از به تعویق افتادن مسابقات مقدماتی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، میل تیم‌ها برای رقابت‌های بین‌المللی فروکش کرد و رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم زودتر از سایر لیگ‌ها به تاخیر افتاد؛ حال چهار تیم برتر در این لیگ مشخص شدند و شایستگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همین تاخیر در برگزاری لیگ موجب شده تا تیم‌ها از نظر سقوط و صعود به دسته یک و لیگ برتر فوتبال، تعداد باشگاه‌ها در فصل بعد به  عدد (۱۸) باشگاه افزایش یابد. "

بیشتر بخوانید:  سرپرست باشگاه پرسپولیس: هواداران نگران وضعیت تیم نباشند/ حمایت پیشکسوتان دلگرم کننده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)