Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@05:22:00 GMT

حجاب بهانه است، اصل ایران نشانه است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۶۱۲

حجاب بهانه است، اصل ایران نشانه است

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود، به توئیت حمایتی نماینده کنگره آمریکا از ایران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علی علیزاده ضمن اشاره به دروغ‌پردازی‌های معصی علینژاد درباره ایلهان عمر نماینده کنگره آمریکا، از نقشه‌های پلید این روزنامه‌نگار معاند افشاگری کرد  و در توئیتر نوشت:

"توییت ایلهان عمر، نماینده کنگره آمریکا: «ما باید تحریم ایران را قبل از مرگ انسان‌های بیشتر تعلیق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حالا فهمیدی چرا علینژاد «ماموریت» داشت یکسال گذشته ده‌ها بار به ایلهان حمله و با هوچیگری و دروغگویی او را مدافع سرکوب زنان ایرانی معرفی کند؟

حجاب بهانه است، اصل ایران نشانه است."

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران علی علیزاده علینژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۵۰۰ هزار نفری از جاذبه‌های گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران

ایسنا/همدان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از اقامت ۶۵هزار و ۲۹۲ نفر از ۲۶ اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین در مراکز اقامتی استان همدان خبر داد.

محسن معصوم‌علیزاده گفت: در ۱۲روز گذشته ۵۰۷ هزار و ۸۰۹ نفر نیز از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی پایتخت تاریخ و تمدن بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یادشده ۲۵۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شده، افزود: ۱۱۳ بازدید از مراکز اقامتی، ۷۰ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۴۸ بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی نیز انجام شده است.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان،معصوم‌علیزاده با اشاره به اینکه همدان با حدود یک‌هزار و ۹۰۰ جاذبه تاریخی، طبیعی و تفریحی ظرفیت‌ فوق‌العاده‌ای در حوزه گردشگری دارد، گفت: در نوروز سال‌جاری غارعلیصدر، آرامگاه‌های بوعلی‌سینا و باباطاهر، محوطه تاریخی هگمتانه و کتیبه‌های گنجنامه در صدر اماکن گردشگری استان همدان قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • بازدید ۵۰۰ هزار نفری از جاذبه‌های گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • وقتی ۱۵۰ سال قبل برداشتن حجاب اعدام داشت! / مجازات عجیب مردان چشم چران!
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا (+ عکس) / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • ریزش پل در تصادف کشتی در امریکا / جو بایدن: نشانه ای از عمدی بودن وجود ندارد
  • بایدن: نشانه‌ای از عمدی بودن فرو ریختن پل در بالتیمور وجود ندارد
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است