Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:52:23 GMT

«دهکده بچه‌ها» هدیه نوروزی شبکه دو برای بچه ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۶۳۹

«دهکده بچه‌ها» عنوان یک برنامه نمایشی است که شخصیت‌هایی عروسکی در کنار چند شخصیت واقعی داستانی را شکل می‌دهند که مربوط به یک دهکده خیالی است. استفاده از جلوه‌های ویژه تصویری و وله‌های مختلف گرافیکی و تصویری نیز در بخش‌های مختلف اجرای نمایش، استفاده از ترانه‌های شاد، روش‌های مختلف برای سپری کردن اوقات فراغت در خانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی است.

اخبار فرهنگ و هنر - «دهکده بچه‌ها» در کنار ایجاد لحظاتی شاد و روایت داستانی کودکانه، آموزش‌هایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده که به پرورش خلاقیت کودکان و سرگرم شدن‌شان توسط بازی‌های خانگی منجر می‌شود. به طور مثال یک مسابقه و یا بازی بین بچه‌های دهکده انجام می‌شود که در حقیقت آموزش یک بازی خانگی برای بچه هاست یا آموزش درست کردن کاردستی که در برنامه گنجانده شده است.

شبکه دو«دهکده بچه‌ها» کاری است از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده و کارگردانی امیر فیضی که همزمان با آغاز تعطیلات نوروز ۹۹ در باکس صبحگاهی کودک از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه دو برنامه کودک شبکه دو سیما دهکده بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از ۲۹ اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این ویژه برنامه پس از ۱۰ قسمت امشب نهم فروردین به پایان پخش می رسد و به زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که با پایان شب های قدر درباره زمان پخش مجدد آن اطلاع رسانی می شود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

کد خبر 6064312 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پایان «کودک شو» در نوروز/ شروع ضبط با حضور مردم
  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم