Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اعطا در توئیتی نوشت: «شیوع کرونا اگر ۱۰۰۰ عیب دارد، کاش تنها حسن آن، این باشد که شهرداری و دیگر دستگاه‌ها یکبار برای همیشه تمام توان خود را برای حل صحیح مسئله کودکان زباله‌گرد بسیج کنند. این دقیقاً همان جایی است که اراده و جسارت می‌طلبد و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست».

کد خبر 4878061 نورا حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اعطا زباله کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار نوروز آتش نشانی روز درختکاری دستگیری سارق قوه قضاییه آلودگی هوا محسن هاشمی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه با بیان اینکه رژیم اشغالگر به شکل سیستماتیک کودکان فلسطینی را ترور می‌کند، تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک بر اثر حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده و ۳۰ کودک هم بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به اینکه روند خروج بیماران و مجروحان از نوار غزه همچنان امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: کمتر از ۳۰ درصد از کسانی که به درمان در خارج از نوار غزه نیاز داشتند، توانستند غزه را ترک کنند.

وی همچنین گفت: اشغالگران می‌خواهند به اجبار شهروندان را از شمال نوار غزه به سمت جنوب آواره کنند.

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد اشغالگران در حال انجام یک عملیات نظامی علیه سیستم بهداشتی در نوار غزه هستند و بیمارستان‌های شمال نوار غزه به ویژه بیمارستان الشفا کاملاً ویران شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند