Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:06:56 GMT

گوشی جدید و ارزان گلکسی از راه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۱۹۵

گوشی جدید و ارزان گلکسی از راه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ال سی دی ۶.۴ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل بوده و یک دوربین عکاسی سلفی با دقت ۸ مگاپیکسل برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین سه گانه در پشت این گوشی با دقت‌های ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسل از جمله دیگر قابلیت‌های گوشی یادشده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای گلکسی ای ۱۱ یک اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی در نظر گرفته شده است.

ابعاد این گوشی برابر با ۱۶۱.۴ در ۷۶.۳ در ۸ میلیمتر و وزن آن برابر با ۱۷۷ گرم است. گلکسی ای ۱۱ دارای پردازنده 8 هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی و دو یا سه گیگابایت رم به انتخاب کاربر است. همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه با قابلیت اضافه کردن برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

باتری گوشی یادشده ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده و این گوشی در سه رنگ سفید، آبی، سیاه و قرمز عرضه می‌شود.

کد خبر 4877698

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند سامسونگ تلفن همراه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی ایالات متحده آمریکا نوآوری فناوری فضایی گوگل تولید اینترنت ناسا موبایل شرکت هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یوسف‌خانی از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

وی در گفت وگو با ایلنا افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند اما از آنجا که این روزها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896874

دیگر خبرها

  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • تولید ارزان هیدروژن از آب با ضایعات فلزی
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟