Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور مجاهد گفت: ميوه‌هاي تنظيم بازار به ميزان يک‌ هزار و ۹۰۰ تن در زمان تعين شده در سطح استان همدان توزيع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نل از روابط عمومی استانداری همدان  «ظاهر پورمجاهد» گفت:  در جلسه کميسيون تنظيم بازار، تمهيدات لازم را براي کنترل قيمت‌ کالاهاي اساسي در ايام نوروز، انديشيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين مردم نگران تامين کالاهاي اساسي شب عيد نباشند..

 

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري همدان افزود: براي نحوه توزيع کالاهاي اساسي شب عيد برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شده است.

 

وي با توجه با شرايط کنوني و براي پيشگيري از شيوع کودنا و رعايت نکات بهداشتي اظهار کرد: مراکز متعددي براي توزيع کالاهاي اساسي مشخص شده‌اند که در روزهاي آتي اطلاع رساني مي‌شوند.

 

 پورمجاهد گفت: ميوه‌هاي تنظيم بازار به ميزان يک‌ هزار و 900 تن در زمان تعين شده در سطح استان همدان توزيع خواهند شد.

 

وي با اشاره به عدم افزايش قيمت کالاهاي اساسي در شرايط کنوني گفت: قيمت‌‌ کالاهاي اساسي تنظيم بازار به گونه‌اي تعيين شود که متناسب با قدرت خريد مردم باشد.

 

 وي افزود: اتحاديه‌هاي استان توجه داشته باشند که هرگونه افزايش يا کاهش قيمت کالاها، بايد با هماهنگي کميسيون تنظيم بازار استان همدان انجام شود.

 

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري همدان در ادامه توصيه کرد که مردم به شايعه پراکني‌هاي دلالان توجه نکنند، وي اظهار کرد: در بازار شايعه شده که گوشت، مرغ و شکر در بازار کم است، اين در حالي است که کالاهاي اساسي مانند گوشت، مرغ منجمد و شکر به اندازه کافي موجود و در روزهاي آتي نيز توزيع خواهند شد.

 

 وي به نگراني مردم مبني بر تامين نان در ايام تعطيلات نوروز اشاره کرد و گفت:  167 نانوايي داوطلب شده‌اند که در تعطيلات نوروز، نان‌ مصرفي مردم شهر همدان را تامين کنند.

 

پورمجاهد تصريح کرد: سهميه آرد نانوايي‌هايي که در تعطيلات نوروز فعال هستند، به دارنده مجوز يا مباشر قانوني آن‌ها ارائه مي‌شود

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: تنظیم بازار استان همدان استانداری کالاهای اساسی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

به گزارش قدس آنلاین، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است. 

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند