Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به طور کلی تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۴۲۵ نفر رسیده است.


او ادامه داد: از ۳۰ بهمن ماه تا ۲۴ اسفند امسال دو هزار و  ۶۸۵ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون هزار و ۶۷۵ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزار و ۵۷۸ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در خراسان رضوی مربوط به شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۹۱۳  نفر آنان از بیمارستان مرخص شده‌اند.   آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی
آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به تفکیک شهرستان ها، امروز ۲۴اسفندماه به شرح زیر است:
مشهد: ۲۷۳ نفر، نیشابور: ۶۷ نفر، تربت جام: ۲۷ نفر، سبزوار: ۲۴ نفر، تربت حیدریه: ۲۰ نفر، گناباد: ۱۴ نفر
تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر کرونا
خراسان رضوی: ۳۲ نفر؛ مشهد: ۲۰ نفر، نیشابور: ۶ نفر، تربت جام: ۴ نفر، تربت حیدریه: ۱ نفر، گناباد: ۱ نفر

انتهای پیام//ف. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا عفونت تنفسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبتلایان به کرونا کرونا در خراسان رضوی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید

سیدمرتضی راستی ثانی  اظهار داشت: بیمار مرگ مغزی مرحوم "ثریا احسان‌نیا"، ۳۷ ساله بود که ۱۱ فروردین به علت فشار خون بالا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان واسعی سبزوار بستری شده بود.

وی افزود: با تایید کمیته مرگ مغزی و دریافت رضایت از خانواده بیمار، پیکر آن مرحوم در ۲۲ فروردین برای اهدا به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی و در ۲۴ فروردین مورد جراحی قرار گرفت.

راستی گفت: در نود و ششمین اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی سبزوار چهار عضو این بانوی سبزواری از جمله ۲ کلیه، کبد و قلب وی به بیماران نیازمند به عضو اهدا و پیوند شد و قرنیه‌ها و بخشی از پوست زنده یاد نیز به بیمارستان‌های خاتم الانبیا (ص) و امام رضا (ع) ارسال شد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار علاوه بر ۶ شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی، به بخشی از ساکنان جنوب غرب این استان و نیز مناطق جنوبی خراسان شمالی و شرق استان سمنان نیز خدمات می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۶ نفر زندگی دوباره بخشید
  • شناسایی ۶۶۸ بیمار مبتلا به تب مالت در کردستان
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته
  • شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری