Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@10:11:58 GMT

جایگاه‌های عرضه سوخت روزانه ضدعفونی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۱۸۵۴

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، پیرو دستورعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اطلاعیه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به‌منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی مراجعان و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت، بعضی از مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌ویژه در استان‌های پرخطر مرتب و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود به‌منظور حفظ سلامت عموم مردم، رانندگان و کارکنان جایگاه‌ها و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، همه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه سوخت موظف‌اند سوختگیری را به دست خود انجام دهند، در غیر این صورت دستکش و مواد ضدعفونی در دسترس رانندگان برای سوخت‌گیری قرار دهند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران روابط عمومی سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه خراسان جنوبی امروز ۵ اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با فروش مرزی فرآورده‌های نفتی که طی سال گذشته در ماهیرود انجام شد حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از ۲۵ میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است، افزود این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

وی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان حق‌العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی اضافه کرد: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی