Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در خصوص کمبود آب طی اطلاعیه ای هشدار داد .
 
با سلام و احترام
همانطوریکه شهروندان گرامی اطلاع دارند به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با خانه تکانی میزان مصرف آب در تبریز بصورت چشمگیر افزایش داشته است بطوری که میزان مصرف آب نسبت به سال گذشته درهمین موقع  35 درصد و نسبت به ماه گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لذابا توجه به محدودیت منابع تولید آب لازم است کلیه شهروندان نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام و از شستشوهای غیر ضروری از قبیل شستن فرش، موکت، پارکینگ و خودرو و.‌‌...جدا خودداری نمایند تا در  مصارف ضروری دچار کمبود آب نشده و این مقطع حساس را بدون کم آبی و قطع آب سپری کنیم.
 
همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند اما به هر حال ظرفیت منابع تولید و تاسیسات آب محدود هست.
با 10الی 15 درصد صرفه جویی در مصرف آب توسط مشترکین عزیز مشکل افت فشار ، کمبود و یا قطعی آب در کلانشهر تبریز حل می شود 
  توصیه های مدیریت مصرف آب را جدی بگیریم.
                                                                                  با تشکر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان به نقل از آبفای همدان، فرهاد بختیاری‌فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد به نوسازی نیاز دارد.

بختیاری‌فر با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدر رفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است. -- - - - - - - - - -

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تامین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، یادآوری کرد: در سال گذشته ۹.۵ کیلومتر از شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان، اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان کرد از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227257 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • کندوان پنجمین روستای پربازدید ایران
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • واگذاری نزدیک به ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی
  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم
  • اصلاح ۸۰ کیلومتر از شبکه های آب همدان شد
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد