Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:58:33 GMT

آغاز فعالیت رسمی مدیرعامل جدید چادرملو

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۱۳۷

آغاز فعالیت رسمی مدیرعامل جدید چادرملو

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر تقی زاده، روز شنبه با حضور در دفتر رئیس هیئت عامل ایمیدرو و با حضور غریب پور، مهدی ثقفی به عنوان نماینده هیئت مدیره چادرملو و طالبی به عنوان نماینده کارکنان شرکت چادرملو رسماً معارفه شد.

غریب پور، رئیس هیئت عامل ایمیدرو در این جلسه با اشاره به حضور اثر خش ۱۵ ساله مهندس نوریان در سمت مدیرعاملی چادرملو اظهار داشت: نوریان از مدیران تلاشگر و خدومی بود که در طول حضور در چادرملو توسعه قابل توجهی ایجاد کرد و مدیریتی موفق و بی نظیر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امیدواریم در آینده نیز همچنان از خدمات ارزنده وی در حوزه معدن و فولاد برخوردار باشیم و از تجربیات ارزشمند او بهره مند شویم.

غریب پور تاکید کرد: به طور قطع پس از بهبود شرایط اضطراری کشور، مراسم تودیع در خور شأن و جایگاه مهندس نوریان برگزار می‌شود.

وی از تقی زاده نیز به عنوان یکی از مدیران باسابقه این صنف و صنعت نام برد و افزود: تقی زاده نیز مدیری توانمند با ایده‌های توسعه بخش هستند به طوری که هنگام ترک شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح توسعه در دست اقدام داشتند.

غریب پور اظهار امیدواری کرد: تفکر توسعه بخش مهندس تقی زاده همچون گذشته با همراهی اعضای هیأت مدیره و همکاری مدیران و کارکنان چادرملو تداوم داشته باشد.

تقی زاده نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های بی شائبه مهندس نوریان در جهت رشد و ارتقای شرکت چادرملو اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه نیروهای تلاشگر مجموعه چادرملو بتواند ادامه دهنده راه مهندس نوریان باشد.

تقی زاده همچنین اولویت کاری خود را تلاش در جهت گسترش فعالیت‌های اکتشافی، توسعه سرمایه گذاری و تأمین آب عنوان و اظهار امیدواری کرد: همزمان با بهره برداری از فاز یک پروژه انتقال آب خلیج فارس، کلنگ خط دوم این طرح نیز به زمین زده شود.

کد خبر 4878187

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مجتمع معدنی چادرملو بوشهر ایلام گرگان شهرکرد شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا احتکار ماسک طبی قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند صفحه اول روزنامه های استان ها تقی زاده غریب پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، بارش‌های رگباری بهاره از فردا در استان آغاز و اوج فعالیت آن برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده پیش بینی شده است.

شدت و مقدار بارش برای روز‌های جمعه و شنبه محدود به نیمه شرقی و ارتفاعات استان خواهد بود.

هواشناسی در همین زمینه هشدار سطح زرد صادر کرد.

آبگرفتگی موقت معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، احتمال ریزش کوه و رانش زمین و نیز بارش تگرگ از پیامد‌های فعالیت این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد