Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت معتبر فوتسال پلنت که طبق سنوات گذشته اقدام به انتخاب برترین تیم‌ها و نفرات فوتسال جهان می‌کند، امروز (۲۴ اسفند) اسامی ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که نام «سالار آقاپور» عضو تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشورمان نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور که عضو باشگاه مس سونگون است تابستان امسال به همراه تیم ملی جوانان کشورمان موفق شد آقای گلی رقابت‌های زیر بیست سال آسیا را از آن خود کند.

۹ نامزد دیگر بهترین بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان عبارتند از:

آنتونیو پرز اورتگا (اسپانیا) هوگو میگوئل نووز سیلوا (پرتغال) یوزپ یورلینا (کرواسی) لئوناردو کاتانو سیلوا "لئوزینیو" (برزیل) ماتئوس رودریگز سزار دا سیلوا (برزیل) آرتم نیازوف (روسیه) محمد عثمان موسی (تایلند) آدریان رودریگوئز موستیرین (اسپانیا) کازویا شیمیزو (ژاپن)

گفتنی است این سایت پیش از این فهرست، نامزد‌های جایزه بهترین داور، دروازه‌بان، بازیکن زن فوتسال و بهترین دروازه‌بان مرد، بهترین تیم ملی و بهترین مربی باشگاهی و ملی و بهترین باشگاه فوتسال جهان را اعلام کرده بود که «گلاره ناظمی» نامزد بهترین داور، فرزانه توسلی نامزد بهترین گلر زن، سارا شیربیگی نامزد بهترین بازیکن زن، سپهر محمدی نامزد بهترین دروازه‌بان مرد، تیم ملی مردان کشورمان نامزد بهترین تیم ملی فوتسال جهان و ناظم‌الشریعه هم نامزد بهترین مربی ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ شده اند.

بیشتر بخوانید: رنکینگ فوتسال/ تیم ملی ایران در رده ششم جهان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال ایران بهترین بازیکن نامزد بهترین فوتسال جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد