Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا ، حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: دستگاه‌های اجرایی مربوطه و نیروی انتظامی برای اجرای این طرح ملی زیرساخت‌های لازم را در استان سمنان فراهم کنند.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای این طرح مسئولیت پذیرش شده را برعهده خواهند داشت و مباحث بهداشتی در اجرای این طرح برعهده نیروهای درمانی مستقر در ایستگاه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برای آموزش و فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا ویروس تلاش اصحاب رسانه استان دوچندان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: برای دریافت دستگاه های تب سنجی پیگیری‌های لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شود و آموزش نیروهای انسانی مانند هلال احمر و بسیج برای اجرای این طرح و استفاده از ابزارهای بهداشتی در اولویت باشد.
خجسته پور اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در ۱۱ استان کشور قرار است اجرا شود و در روزهای آینده فراگیری و روند انجام طرح های کنترلی در ورودی شهرهای استان و کشور شتاب می‌گیرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: از ظرفیت جمعیت هلال احمر برای اجرای این طرح باید نهایت بهره را برد و ورودی و خروجی استان برای تشدید کنترل ها مشخص می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فرمانداران هر شهرستان ،اصناف غیرضرور را معرفی کنند و مجتمع های تجاری غیرضرور با تایید واحد صنفی مربوط و فرمانداران در استان تعطیل شود‌.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه فرهنگ سازی کرونا استانداری سمنان استاندار سمنان اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

 سرهنگ یاوری  معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد در جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.

وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.

سرهنگ یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار