Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده امروز شنبه در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه های سازمان لیگ برای سال ۹۹ گفت: در نظر داشتیم از هفته اول اردیبهشت ماه لیگ دسته اول را آغاز کنیم اما با توجه بر شرایط خاصی که بر کشور حاکم است به نظر می‌رسد بایستی از اواخر اردیبهشت‌ماه شروع لیگ دسته اول را داشته باشیم.

وی افزود: تاکید ما بر برگزاری لیگ دسته اول به طور قانونمند؛ با برنامه‌ریزی مناسب و قدرتمند است و بنا تصمیمات اتخاذ شده در هیات رییسه سازمان لیگ کشتی هشت تیم می‌توانند در لیگ دسته اول  حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتها نیز تیم‌های اول، دوم وسوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد. تاکید سازمان لیگ بر برگزاری لیگ دسته اول با سطح کیفی و کمی بالاست و اعتقاد داریم که درصورتی که لیگ دسته اول قوی داشته باشیم می‌توانیم لیگ برتری درشان ورزش اول کشور را برگزار کنیم.

نصیرزاده همچنین خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ دسته اول تاکنون نمایندگانی از استان‌های یزد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، زنجان، خراسان جنوبی و گلستان اعلام آمادگی داشته‌اند. ضمن اینکه مذاکراتی هم با سازمان‌هایی همچون دانشگاه پیام‌نور، شرکت ملی صنایع  مس، وزارت علوم تحقیقات‌وفناوری و برخی دیگر از بخش‌های غیردولتی  برای حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها در لیگ دسته اول انجام شده است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته اول ۲۰ فرودین‌ماه است و بعد از آن قرعه کشی واعلام برنامه مسابقات را خواهیم داشت.

نصیرزاده افزود: آیین نامه برگزاری لیگ دسته اول به هیات های استانی ابلاغ گردیده است و انشالله به زودی اولین نشست را با حضور مسوولین کمیته‌های لیگ استانی هیات‌های کشتی برگزار خواهیم کرد و توضیحات تکمیلی و برنامه‌های سازمان لیگ در سال ۹۹ را در اختیار این عزیزان قرار خواهیم داد.

وی بیان داشت: به باشگاه‌هایی که برای تیمداری در لیگ برتر سال ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند، اعلام کردیم حضور در لیگ برتر منوط به خرید امتیاز یکی پنج باشگاه لیگ برتری سال ۹۸ است و یا حضور در جمع سه تیم لیگ برتر دسته اول است. تیمی که توانایی حضور درلیگ دسته اول را ندارد، به طور حتم  نبایستی اجازه حضور در لیگ برتر را به آن داد. در همین راستا به زودی آیین نامه لیگ برتر سال ۹۹ ابلاغ خواهد شد.

نصیرزاده در پایان گفت: قطعا مسابقات باشگاه‌های جهان سال آینده هم برگزار خواهد شد. درتلاش هستیم میزبان این مسابقات را مشخص کنیم که استان‌های کردستان، چهارمحال بختیاری و گلستان دراین خصوص اعلام آمادگی داشته‌اند. همچنین کشورهای آمریکا و ارمنستان نیز برای میزبانی این مسابقات در سال آتی مذاکراتی را انجام دادند. بایستی در این خصوص شورای فنی سازمان لیگ تصمیم گیری کند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور فدراسیون کشتی آمریکا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور فدراسیون کشتی لیگ دسته اول اعلام آمادگی حضور در لیگ لیگ برتر سازمان لیگ سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟

تا به حال این سوال برای‌تان پیش آمده است که داور بازی تیم محبوب‌تان چگونه انتخاب شده است؟ ما قصد داریم در این مطلب، به این پرسش، پاسخ بدهیم. 

پس از آن که ناتینگهام فارست مدعی شد استوارت اتول طرفدار لوتون تاون، رقیب آن‌ها در رقابت برای فرار از سقوط به رقابت‌های چمپیونشیپ است، جنجال بزرگی در فوتبال انگلستان به پا شده است. اتول در جریان شکست ۲-۰ روز یکشنبه ناتینگهام فارست مقابل اورتون، داور VAR بود.

طرفداری | به گزارش اسکای، فارستی‌ها معتقدند اتول در سه صحنه، از اعلام ضربه پنالتی به سود آن‌ها خودداری کرده است. در این مطلب قصد داریم نگاهی به نحوه گزینش داوران برای هر مسابقه لیگ برتری را بررسی کنیم.

قبل از هر دور از مسابقات، جلسه‌ای مفصل با حضور هاوارد وب، رییس کمیته داوران و سایر مقامات PGMOL (کمیته داوران فوتبال انگلیس) برای تعیین داوران هر مسابقه برگزار می‌شود. انتخاب داوران تا حدودی بر اساس «فرم های وابستگی» است که توسط همه داوران و مسئولان به ثبت می‌رسد. در این فرم ها، آن‌ها تیم‌هایی که طرفدارشان هستند و هر ارتباط دیگری که با یک تیم مشخص دارند را فاش می‌کنند. 

این فرم‌های وابستگی که در ابتدای هر فصل ارائه می‌شوند، به طور ویژه بر روی مسائل جغرافیایی و رقابت تمرکز دارند. به عبارت دیگر، هدف این فرم‌ها جلوگیری از قضاوت داوران در بازی تیم‌هایی است که با آن ها همشهری هستند یا رقابت دیرینه دارند. برای مثال، هرگز به داوری که طرفدار تیم بیرمنگام سیتی است، اجازه قضاوت بازی تیم استون ویلا داده نخواهد شد.

با این حال، به چنین داوری (طرفدار بیرمنگام سیتی) اجازه داده می‌شود تا بازی‌ای که وست برومویچ آلبیون در آن حضور دارد را قضاوت کند؛ زیرا اگرچه بین این تیم و بیرمنگام سیتی رقابت وجود دارد، اما این رقابت یک تضاد منافع آشکار در نظر گرفته نمی‌شود. همان‌طور که مشخص شد، قوانین به طور واضح مشخص نکرده‌اند که داورانی که طرفدار تیم‌هایی در پایین جدول هستند، نمی‌توانند بازی‌های دیگر تیم‌های درگیر در سقوط را قضاوت کنند. با وجود این، برای اجتناب از چنین تداخل‌هایی، تا جایی که امکان داشته باشد، راه‌حل‌های عملی و مبتنی بر عقل سلیم به کار گرفته می‌شود.

کمیته PGMOL باید برای هر بازی لیگ برتر شش داور انتخاب کند؛ به این معنی که برای هر دور از مسابقات لیگ برتر، مجموعاً 60 داور انتخاب می‌شوند. PGMOL برای انتخاب داوران، حدود ۸۰ داور درجه یک در اختیار دارد. با این حال، داوران جوان و بااستعداد نیز در زمان‌های مختلف برای توسعه و همچنین گسترش این گروه، به این لیست اضافه می‌شوند. داوران چهارم اغلب از گروهی پایین‌تر در رده‌بندی PGMOL انتخاب می‌شوند که به طور معمول در لیگ دسته یک (چمپیونشیپ) فعالیت می‌کنند.

معیارهای انتخاب داوران برای هر هفته

انتخاب داوران یک فرآیند پیچیده است و به علم دقیق شباهت ندارد. با این حال، معیارهای مورد استفاده به شرح زیر است:

تیم های مورد علاقه داوران: همانطور که قبلاً ذکر شد، این معیار تنها از قضاوت داور در بازی تیم رقیب مستقیم جلوگیری می‌کند و لزوماً بر اساس رقابت تیم‌ها در جدول مسابقات نیست. عملکرد: عملکرد داور در بازی قبلی او چقدر خوب بوده است؟ داورانی که اشتباهات قابل توجهی مرتکب می‌شوند، اغلب در هفته بعد استراحت می‌کنند یا به قضاوت بازی‌های کم اهمیت‌تر یا سطوح پایین‌تر منتقل می‌شوند. این کار برای اطمینان از قضاوت بازی‌های مهم توسط داوران «روی فرم» انجام می‌شود. آخرین باری که داور بازی تیم‌های مورد نظر را قضاوت کرده است: به داوران اجازه داده نمی‌شود که دو بازی متوالی یک تیم را قضاوت کنند. PGMOL تا حد امکان سعی می‌کند بین قضاوت‌های یک داور برای یک تیم، یک ماه فاصله ایجاد کند. شایستگی: همچنین انتخاب بهترین فرد برای هر بازی بر اساس اهمیت بازی نیز در نظر گرفته می‌شود، اما تمام داوران مورد استفاده در لیگ برتر از دسته بندی «درجه یک» هستند. ملاحظات چمپیونشیپ (لیگ دسته یک): فرآیند انتخاب با این واقعیت پیچیده‌تر می‌شود که PGMOL همچنین باید داوران را برای لیگ دسته یک نیز انتخاب کند. اگر یک بازی بسیار مهم در آنجا وجود داشته باشد، به عنوان مثال بین مدعیان صعود یا سقوط، ممکن است از تعداد بیشتری از داوران دسته بندی درجه یک برای آن بازی استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت