Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر اظهار داشت: شهرداری اهر ملزم است تا معابر عمومی و محلات شهر را طی روزهای شنبه و یک‌شنبه ضدعفونی کند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد استانی، مقرر شد تا با همکاری اکیپ پلیس‌راه، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر و سپاه و بسیج مستقر در جاده اهر-مشگین‌شهر محدودیت شدید اعمال می‌شود و از تردد افرادی که بدون دلیل تردد خواهند داشت جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ملزم نمودن نظام پزشکی شهرستان اهر برای ارائه خدمات درمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان اهر خبر داد و افزود: نظام پزشکی شهرستان اهر بایستی نسبت به آماده‌باش بودن پزشکان دارای مجوز اقدام کند تا در ایام پیک شیوع ویروس کرونا بتوانند با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

محمودی تصریح کرد: طرح ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر که به بازار و اماکن تجاری منتهی می‌شود به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر اهر اجرا می‌شود و در این راستا پلیس راهور و شهرداری اهر ملزم شدند تا خیابان‌های شهر را با اعمال محدودیت و اگر لازم باشد مسدودسازی کنند.

وی ابراز داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجدداً تاکید می‌کنیم میدان دواب تا اطلاع ثانوی تعطیل است که به همین جهت نیروی انتظامی با هرگونه تجمع چوبداران در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برخورد می‌کند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر با ذکر این‌که بانک‌ها و ادارات دولتی شهرستان اهر صرفاً به شهروندانی که امور ضروری دارند خدمات ارائه می‌دهند، گفت: امور غیرضروری شهروندان در ادارات دولتی و بانک‌ها به زمان دیگری موکول می‌شود و صرفاً ادارات و بانک‌ها ملزم به ارائه خدمات به امور ضروری هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های درون‌شهری و برون‌شهری و تعطیلی‌ها از فردا یک‌شنبه ۲۵ اسفندماه در شهر اهر و محورهای مواصلاتی اعمال می‌شود.

کد خبر 4878264

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر ویروس کرونا فرمانداری اهر بوشهر ایلام گرگان شهرکرد شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا احتکار ماسک طبی قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد ویروس کرونا در شهر شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهدی فعالی اظهار کرد: این تعداد شامل ۱۴ اتوبوس، ۱۴ مینی‌بوس و ۵ اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو است که مجموعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد اضافه می‌شود و میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال بوده در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است. این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد
  • برون‌سپاری پروژه‌های شهری به شهروندان و مزایای آن