Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:05:49 GMT

تمدید پرداخت مالیات معوقه تا پایان خرداد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۲۸۵۸

تمدید پرداخت مالیات معوقه تا پایان خرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز مهدلو مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان با بیان اینکه اشخاص می‌توانند با پرداخت مالیات معوقه خود تا پایان خرداد، با شرایط اسفند مشمول بخشودگی جرایم شوندگفت: به منظور تسهیل و جلوگیری از شیوع کرونا، هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان فروردین لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهروز مهدلو با اشاره به اینکه این مهلت بسته به شرایط بیماری کرونا در کشور در فروردین می‌تواند تا زمان دیگری تمدید شود افزود: اخذ یا تمدید گواهی ارزش افزوده نیز تا پایان اردیبشهت ماه تمدید شد.

او گفت: مؤدیانی که تا ۱۲ بهمن امسال مالیاتشان قطعی شده به مدت یک ماه (تا ۱۲ اسفند) با پرداخت مالیات قطعی خود از پرداخت تمامی جرایم قطعی معاف شوند. اما با این شرایط این بخشودگی نیز تا پایان خردادماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه بخش املاک این اداره معمولاً از تجمعات بیشتری برخوردار است، گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم که برای انتقال سند پس از پایان بیماری کرونا به اداره امور مالیاتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمدید پرداخت مالیات بخشودگی جرایم ویروس کرونا تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزالله عباس پور در سال گذشته مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است و خوشبختانه با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.   وی همچنین از وصول هزار و ۷۳۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

دیگر خبرها

  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • میزان مالیات خودرو اعلام شد
  • مالیات خودرو‌های لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودرو‌ها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد
  • کدام خودروها مشمول مالیات شدند؟