Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعاتی قبل طبق زمان اعلام قبلی در استان تهران آغاز شده است.

به گزارش مشرق، ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن طبق زمان بندی و اعلام قبلی امروز ۲۴ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح در استان تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: آغاز ثبت‌نام بدون محدودیت مسکن ملی در استان تهران

بر اساس این گزارش مرحله نخست ثبت نام اقدام ملی مسکن در استان تهران آذر سال جاری صورت گرفت و در همان هفت ساعت نخست، ظرفیت ۷۲ هزار نفری پیش بینی شده برای این استان تکمیل و امروز شهرهای جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی نیز علاوه بر شهرهای استان تهران به لیست ثبت نام اقدام ملی مسکن اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن محدودیت زمانی تعیین نشده است و متقاضیان می‌توانند با در روزهای مختلف با مراجعه به آدرس http://tem.mrud.ir نام نویسی را انجام دهند.

متقاضیان می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت مسکن ملی https://tem.mrud.ir/public/publicHome با ارسال پیامک به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ارسال کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام طرح ملی مسکن مشرق استان تهران ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی