Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حیدری شامگاه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان در راستای تامین کالاهای اساسی شب عید افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت وتعزیرات حکومتی مسوولیت رصد قیمت ها را برعهده دارند وبا تشدیدنظارت ها از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری می شود.
وی ادامه داد: توزیع میوه شب عید نیز در هرمزگان طبق برنامه ریزی صورت گرفته از هفته جاری آغاز وبه نرخ مصوب در سراسر استان عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار هرمزگان یادآورشد: تمامی نیاز شهرستان های استان در زمینه کالاهای ضروری و میوه شب عید پیش از این در نشست های تخصصی با فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس بررسی شد و نیاز هر شهرستان در زمینه های یادشده به دستگاه‌های اجرایی متولی جهت تامین واگذارشد.
وی بیان داشت: با اقدام ها وتلاش های صورت گرفته هم اکنون ثبات خوبی در زمینه کالاهای ضروری موردنیاز مردم حاکم است وعرضه این کالاها در بازار به قوت تداوم پیدا می یابد.
طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان،بیش از هزار و ۲۰۰ تن انواع میوه ویژه شب عید شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰تن سیب در استان ذخیره سازی شده است.
همچنین براساس این گزارش ذخیره مرغ و گوشت و دیگر اقلام اساسی شب عید مردم هرمزگان نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در سطح وسیعی باقیمت مصوب درحال توزیع است.

برچسب‌ها کالای اساسی استانداری هرمزگان هرمزگان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی استانداری هرمزگان هرمزگان ستاد تنظیم بازار کالای اساسی استانداری هرمزگان هرمزگان ستاد تنظیم بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان

سید احسان عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: امسال شاهد ثبات قابل قبول بازار به لحاظ قیمتی و مقداری هستیم.

وی با اشاره به تحولات شکل گرفته شده طی دو سال گذشته، تصریح کرد: وفور کالاها در بازار بخصوص در حوزه میوه باعث شده کیفیت و قیمت قابل قبولی نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار خاطر نشان کرد: ما با توجه به موجودی اقلام کالایی سیاست‌ها را در جهت تأمین منافع مردم تنظیم و تیم اقتصادی استان برنامه‌ها را رصد و گزارش دهی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب نانوایی‌ها خاطر نشان کرد: ما امروز به جز بازرسی‌هایی که انجام دادیم یک بحث برنامه کشیک را برای نانوایی‌ها تدوین و این برنامه‌ها در تمام شهرستان‌ها اجرا و در همین راستا، سهمیه مازاد پخت اختصاص پیدا کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار در خصوص تأمین سایر کالاهای اساسی مثل برنج و شکر عنوان کرد: برنامه تزریق کالاها از جمله مقداری گوشت و مرغ منجمد در هر سه شهرستان اجرایی خواهد شد.

عسکری با اشاره به چهارچوب مدیریت در سطح استان خاطر نشان کرد: تلاش بر این است که در کنار فعالیت بخش خصوصی منافع مصرف کننده هم به نحو قابل قبولی تأمین شود.

وی با اشاره به بحث نانوایی‌ها با توجه به مکانیزه شدن نظارت بر آنها بیان کرد: یک سامانه تحت عنوان نانینو طراحی شده که در این سامانه تمامی جزئیات قیمتی و مقداری نان، وزن و همه ابعاد آن دیده شده و از این جهت تخلفاتی که در گذشته صورت می گرفته با محدودهایی مواجه شده است.

عسکری خاطر نشان کرد: این سامانه به صورت مداوم تخلفات را ارسال و داده‌ها را بررسی و در کنار این آنالیز جرایمی از جمله جریمه کاهش سهمیه آرد را اعمال می‌کند.

معاون امور اقتصادی استاندار تاکید کرد: وقتی یک نانوایی از لحاظ قیمتی یا هر چیزی تخلف انجام می‌دهد، اتوماتیک سهمیه کاهش پیدا می‌کند.

وی در خصوص درخواست افراد برای خرید تعداد بالای نان با اشاره به روبرو شدن با محدودیت‌ها ابراز کرد: مراکز پرجمعیت باید شناسایی و کارت‌های مخصوص برای آنان طراحی شود.

عسکری محدودیت ایجاد شده برای فروش نان در نانوایی‌ها را برای جلوگیری از مصرف نامتعارف نان ضروری دانست.

عسکری خاطر نشان کرد: سهمیه خاص برای مناطقی که مصرف زیاد نان دارند با هماهنگی مجموعه معاونت امور اقتصادی وجود دارد.

کد خبر 6063904

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی