Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی با بیان اینکه به منظور شیوع ویروس کرونا کلیه مبادی ورودی آبادان و خرمشهر بسته می‌شود گفت: شمار پرواز‌های مسافری به آبادان کاهش داشته و اکنون در حال رایزنی و تصمیم برای تعطیلی فرودگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زبن‌العابدین موسوی» عصر امروز (شنبه ۲۴ اسفند) در نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس اظهار کرد: به منظور شیوع ویروس کرونا کلیه مبادی ورودی آبادان و خرمشهر به‌صورت کامل بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه همچنین کلیه بازارها به استثنا سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها تعطیل مطلق خواهند بود افزود: کلیه ادارات آبادان نیز به‌جز دستگاه‌های خدماتی از روز (دوشنبه ۲۶ اسفند) تا (۱۶ فروردین) تعطیل خواهند بود.

 

وی به ورود مسافر از طریق فرودگاه آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: شمار پرواز‌های مسافری به آبادان کاهش داشته و اکنون در حال رایزنی و تصمیم برای تعطیلی فرودگاه هستیم.

 

«شکرالله سلمان‌زاده» نیز شمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهر‌ستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را ۴۲ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اکنون در آبادان ۱۶ نفر، خرمشهر ۱۶ نفر و در شادگان ۱۰ نفر به کرونا مبتلا شدند که این تعداد نسبت به روز گذشته به ۲ برابر افزایش داشته است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تاکنون چهار بیمار کرونایی در این منطقه جان خود را از دست داده‌اند، از مراجعه بیش از ۱۳ هزار بیمار با علائم تنفسی از ابتدای اسفند تاکنون به مراکز درمانی جنوب غرب خوزستان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد بیمار تاکنون بیش از ۶۵۰ نفر در بیمارستان طالقانی آبادان بستری شدند که از این تعداد بیش از ۵۶۰ بیمار ترخیص شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا به شدت در حال رشد است تاکید کرد: تنها راه مقابله با این ویروس خطرناک ماندن در منزل است و با توجه به شیوع گسترده آن متاسفانه وضعیت منطقه مطلوب نیست چرا که انتشار و شیوع آن در روزهای اخیر رشد سریعی داشته است.

 

سلمان زاده با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تردد شهروندان در خیابان‌ها خاطر نشان کرد: امیدواریم شهروندان با حذف تردد غیرضروری به قطع چرخه گسترش این بیماری کمک‌های شایانی به ما کنند.

 

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از روند روبه‌رشد ویروس کرونا مردم از ازدحام در مراکز و حضور در اجتماعات خودداری کرده و در خانه‌ها بمانند چراکه شرایط در منطقه ما ویژه است و فقط رعایت اصول بهداشتی و با عدم ترک خانه‌ها این بیماری ریشه‌کن خواهد شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس ستاد مبارزه با کرونا ویروس شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان منطقه آزاد اروند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.
عبداله خوان‌زاده با بیان اینکه مرکز نفس (نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می‌شود تاکید کرد: هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهاد‌های امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.
 اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی، پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها، قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی از عوامل موثر در کاهش سقط محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رشد نم هوا در اروند
  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی بیست و نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • کشت گندم به روش خاکورزی در خرمشهر
  • آسمانی صاف در اروند
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند