Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، فرزین مینو افزود: تسهیلات جدید در زمینه «شرایط سنی» پرسنل قرارداد مدت موقت در نظر گرفته شده تا تعداد بیشتری از همکاران، امکان ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان و شرکت در فرآیند تبدیل وضعیت را داشته باشند.

وی اظهار کرد: از آنجا که بیشتر کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت پیش از تبدیل وضعیت، دارای چند سال سابقه کاری به صورت «پیمانکاری» بوده‌اند و با لحاظ مدت خدمت در صنعت نفت، در محدوده شرط سنی تعریف‌شده در فرمول جذب نیروی انسانی قرار نگرفته و امکان ثبت‌نام در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را نداشتند، با پیشنهاد جدید این معاونت به وزیر نفت، تسهیلاتی به‌منظور ثبت‌نام تعداد بیشتری از نیروهای قرارداد مدت موقت در سامانه فارغ‌التحصیلان در نظر گرفته شد که بر اساس آن، شرط سنی قبلی این کارکنان جهت ثبت‌نام در سامانه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینو ادامه داد: به این ترتیب، با موافقت و مساعدت وزیر نفت جهت رفع محدودیت‌های ثبت‌نام کارکنان قراردادی مدت موقت در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، حداکثر سن برای این همکاران، در مقطع کارشناسی ۴۰ سال و برای مقطع کارشناسی ارشد ۴۳ سال در نظر گرفته شد.

معاون وزیر نفت گفت: در حال حاضر کارکنان قرارداد مدت موقت، فارغ از نوع دانشگاه و با لحاظ شرط حداقل معدل به ترتیب ۱۴ و ۱۵ برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارا بودن حداقل پنج سال سابقه کار، امکان ثبت‌نام در سامانه جذب را دارند. افرادی که پس از ثبت‌نام در سامانه، در آزمون‌های «توانمندی ذهنی»، «روان‌شناسی» و «مصاحبه فنی- تخصصی»، پذیرفته شوند؛ (مشابه روال جاری) تبدیل وضعیت خواهند شد.

بر اساس این گزارش، دستورعمل «تسهیل شرایط ثبت‌نام کارکنان قرارداد مدت موقت در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» به‌منظور فراهم آوردن فرصت و ایجاد انگیزه بیشتر برای استفاده بهینه و مؤثر از تجربیات و خدمات مفید و ارزنده کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت، چهاردهم اسفندماه امسال از سوی وزیر نفت ابلاغ شد که بر مبنای آن، مدت‌موقت‌های شاغل در صنعت نفت که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با نیازها و رشته‌های اعلام‌شده صنعت نفت در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» هستند، فارغ از نوع دانشگاه و با لحاظ شرط حداقل معدل به ترتیب ۱۴ و ۱۵ برای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه کار به‌صورت قراردادی مدت موقت، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند و در صورت طی کردن فرآیندهای ارزیابی به قرارداد مدت معین تبدیل وضعیت شوند. حال بر اساس تسهیلات جدیدی که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با نظر مثبت وزیر نفت برای کارکنان قراردادی مدت‌موقت در نظر گرفته است، شرط سنی مورد نیاز برای ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التصیلان دانشگاهی صنعت نفت نیز افزایش یافته و شرایط برای ثبت‌نام این کارکنان در سامانه یادشده مجددا تسهیل شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرمایه کارشناسی ارشد نفت وزارت نفت وزارتخانه سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی کارکنان قرارداد مدت موقت قراردادی مدت موقت ثبت نام در سامانه کارشناسی ارشد تبدیل وضعیت مدت موقت وزیر نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان