Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوندی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ واحد متخلف در خوزستان پلمپ شده است گفت: علاوه بر پلمپ این واحدها مقادیر زیادی دستکش، الکل، مایع ضدعفونی، ماسک و تب‌سنج نیز کشف شده است.

«نعمت‌الله بیرانوندی»  عصر امروز (شنبه ۲۴ اسفند) در جمع خبرنگاران، از پلمپ چند واحد متخلف در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ واحد متخلف در استان خوزستان شناسایی و پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان علاوه بر پلمپ این واحدها تعداد پنج میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۲۰ جفت دستکش کشف شده افزود: یک هزار ۸۳۷ لیتر الکل، ۱۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی، ۱۶ هزار و ۶۸۲ عدد ماسک و یک‌هزار و ۶۰۰ عدد تب‌سنج کشف شده و تحویل معاونت غذا و دارو علوم پزشکی شده است.

 

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد ۵۵۹ گشت انجام و برای ۹۱ متخلف پرونده تشکیل شده است تصریح کرد: هموطنان ما در این مدت تعداد ۳۸ گزارش و شکوائیه در سامانه ۱۳۵ به ثبت رسانده‌اند.

 

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی ابراز کرد: همکاران ما در تعزیرات حکومتی سراسر استان با وجود نگرانی و دغدغه سرایت ویروس بنا به وظیفه ذاتی و وجدانی خود به صورت مستمر در حال انجام وظیفه بوده و فراتر از وظیفه اصلی سازمانی رسیدگی به تخلفات در قالب گشت‌های نظارتی مشغول رصد بازار خاص مایحتاج بهداشتی مردم هستند.

 

وی در پایان با تقدیر از همه دستگاه‌های ناظر خصوصا اداره اطلاعات، سپاه پاسداران، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌ها از هموطنان خواست تا گزارشات خود را به دستگاه‌های ناظر یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ اطلاع دهند .

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خوزستان واحد متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا کنون ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر استان پوشش داده شده است.

وی افزود: از این تعداد به ۱۳۲ مورد جاده‌ای، ۱۱ مورد شهری و ۱۰ مورد کوهستانی خدمات امدادی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۵۳ نیروی عملیاتی در قالب ۳۲۲ تیم در این مدت فعالیت داشتند، گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا کنون ۱۰۳ آمبولانس، ۲۲ خودروی نجات، ۱۱ خودروی کمکدار فعالیت داشتند.

غریب آبادی تعداد حادثه دیده‌ها را در این مدت هزار و ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۳ نفر مصدوم شدند که ۱۲۵ نفر از طریق اورژانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: گرگان با ۴۱ مورد، مینودشت با ۳۹ مورد و گنبد کاووس با ۳۴ مورد جزو سه شهرستانی که بیشترین حادثه را پوشش دادند.

کد خبر 6084745

دیگر خبرها

  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است
  • هشدار مهم درباره شیوع ۳ بیماری ویروسی از مرز شرقی