Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@19:48:01 GMT

بانک‌ها به‌صورت شیفتی در ایام تعطیل باز خواهند بود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۴۵۰۸

بانک‌ها به‌صورت شیفتی در ایام تعطیل باز خواهند بود

دبیرکل کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از تاریخ 25 اسفند 98 تا 16 فروردین 99 کلیه بانک‌ها به صورت شیفتی و با 50 درصد ظرفیت در ایام غیرتعطیل به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمدرضا جمشیدی دبیرکل کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لحاظ حفظ سلامت مشتریان و کارکنان پرتلاش بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی ارائه خدمات بانکی با  توجه به هماهنگی به عمل آمده با بانک مرکزی به شرح زیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تاریخ 25 اسفند 98 تا 16 فروردین 99 کلیه بانک‌ها به صورت شیفتی و با 50 درصد ظرفیت در ایام غیرتعطیل به ارائه خدمات می‌پردازند.

ساعت کار در این ایام برای همکاران بانک از 8 صبح تا 13:30 دقیقه عصر و مشتریان از ساعت 8:30 تا ساعت 13 عصر خواهد بود.

حسب نیاز و تشخیص بانک‌ها در بازه ایام تعطیل فوق‌الذکر شعب به صورت کشیک و با حداکثر در سقف 50 درصد تعداد شعب کشیک سال قبل و با حداقل پرسنل یعنی یک سوم نیروی شعبه به ارائه خدمت می‌پردازند.

در ایام تعطیل و کشیک برای همکاران بانک‌ها از ساعت 8:30 الی 13 و برای مشتریان از 9 صبح تا 12:30 دقیقه خواهد بود.

همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی فیزیکی پول نقد و وجوه سقف کارت هدیه قابل افزایش تا 20 میلیون ریال است. پرداختی وجوه نقد به وسیله خودپردازها در سقف‌ها قبلی قابل اعمال خواهد بود حداکثر وجه نقد قابل دریافت 5 میلیون ریال است بانک‌ها مؤظفند سازوکار تأمین نقدینگی را رأساً و بدون وقفه انجام دهند.

همچنین برای کاهش مراجعات مردم و در راستای خدمت‌رسانی به مشمولان بخش‌نامه‌های بانک مرکزی و به ویژه بخش‌نامه 15 اسفند 98 که دارای مواعد خاصی است بانک‌ها نسبت به پذیرش تلفنی یا از طریق سایت خود اقدام نمایند.

در این حال حضور مشتریان تا تاریخ 23 فروردین 99 در شعب لزومی نداشته و بدهی سررسید شده مشمول، شامل جریمه نخواهد شد. در صورت نیاز به تغییر تاریخ فوق متعاقباً اطلاعیه‌ خاص منتشر خواهد شد.

در بندی دیگری آمده است ضروری است برای جلوگیری از توقف واردات و صادرات کشور و انجام سایر تعاملات خارجی و مبادلات واحدهای ارزی، ستادی و اجرایی شعب مربوطه را تجهیز و عملیاتی فرمایند.

حوزه‌های فناوری اطلاعات مالی و پشتیبانی کشیک ترتیبی اتخاذ خواهند فرمود تا کشیک مورد نیاز برای ارائه خدمات 24 ساعته الکترونیک و سایر خدمات ضروری برقرار باشد. 

در ضمن در هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا در صورتی که نیاز به تغییر و اصلاحی در ساعات و شرایط کاری باشد متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بانک مرکزی ارائه خدمات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • ببینید | بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل شدند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • فیلم | بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل هستند؟