Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران هرگونه شایعه درباره قرنطینه تهران را یک دروغ بزرگ خواند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ انوشیروان محسنی بندپی" افزود: هیچ تغییری در ساعات کار فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مشاغل ضروری، صورت نخواهد گرفت.
استاندار تهران گفت: ساعت کار فروشگاه‌های بزرگ (شهروند، رفاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) افزایش نیز خواهد یافت.
محسنی بندپی گفت: واحد‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده، ماسک و ... به صورت 24 ساعته همچنان مشغول کار خواهند بود.
او با بیان اینکه هدف شایعه سازان ایجاد دغدغه بیشتر در زندگی روزمره مردم است، گفت: کارخانجات و واحد‌های تولید مواد خوراکی مورد نیاز مردم با تمام توان مشغول فعالیتند.
استاندار تهران درباره فعالیت مراکز اداری در روزهای پایان سال گفت: تغییری در ساعات کار ادارات تهران در روز‌های آینده صورت نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند

در ساعات ابتدایی بازگشایی بازار بورس شاخص کل ۷۶۵۷ واحد رشد کرد و به دو میلیون و ۲۰۴ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، پس از افت دو روز گذشته بازار بورس که از ریسک‌های غیراقتصادی و هیجانات فروش نشأت گرفته بود، امروز بازار یکپارچه سبزپوش شد و اغلب نمادها با صف خرید مواجه شدند و تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۷۶۵۷ واحد رشد کرد و به رقم دو میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۲۵ واحد رسید.

این در حالی است که طی دو روز اخیر دامنه نوسان به دستور سازمان بورس به یک درصد کاهش یافته است. امروز (دوشنبه) شاخص هم وزن هم در ساعات ابتدایی۱۶۵۰ واحد رشد کرد و به ۷۲۵ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

ارزش معاملات بورس تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز بالغ بر ۱۷۳۷ میلیارد تومان شد.

در ساعات ابتدایی امروز شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۷۸ واحد در عدد ۲۴ هزار و ۷۲۴ واحد قرار گرفت.

مطابق روال روزهای گذشته نمادهای فلزی رهبری بورس را در اختیار داشتند.

پس از جو هیجانی ایجاد شده در روز گذشته ناشی از عوامل سیاسی و ریسک‌های غیراقتصادی امروز بازار سرمایه به آرامش رسید و کارشناسان معتقدند در صورت بازگشت اطمینان، این بازار قابلیت جذب بخش قابل توجهی از نقدینگی سرگردان را در سال جاری دارد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان ‌شرقی
  • فشار مالیاتی از گُرده ضعفا برداشته شد
  • ادعای خبرگزاری داخلی دروغ درآمد؛ سفارت هلند رسما تعطیل شد!
  • اختصاص و توزیع ۵۰ تن سهمیه آرد بین نانوایی‌ها کرمانشاه