Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر مصباح» معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پیامی درگذشت همسر «نرجس خاتون بدرطالعی» و پدر و برادر «حسین گلی» هنرمندان عرصه تئاتر، نمایش و تلویزیون استان گیلان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

(هر که روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

می دانم که عظمت هیچ صبری از وسعت غم عزیزترین‌ها نمی کاهد فقط یاد می‌گیریم در جدایی از آنها بمانیم و با نبودشان کنار آییم، تسلیت واژه کوچکی در مقابل این غم عظیم است. ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

سرکار خانم «نرجس خاتون بدرطالعی» و جناب آقای «حسین گلی» هنرمندان عرصه تئاتر و تلویزیون استان گیلان درد بزرگتان را در غم از دست دادن همسر، پدر و برادرتان درک کرده و خود را در غمتان شریک می دانم.

اینجانب برای آن عزیزان از دست رفته طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان صبری عظیم از درگاه خداوند متعال طلب می‌نمایم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان پدر تئاتر زمین بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا با حضور در حوزه هنری خراسان شمالی با تعدادی از بانوان هنرمند تصویرساز، نویسنده، طراح و عکاس استان با آثار و تولیدات هنری آنها آشنا شد.
وی به سلامت گذشتن انقلاب از توطئه‌های بیشمار دشمنان را از برکات جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ برای اهلش سخت نبود، رزمندگان با داشتن روحیه ایثار و رشادت توانستند روز‌های سخت جنگ را تبدیل به فضایی روحانی و معنوی کنند که تحمل آن سهل و آسان شود.
اکرم صدیقی رئیس حوزه هنری استان، ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه و بانوان هنرمند، بیان کرد: نگاه ریزبین و حساس بانوان منجر به خلق دیدگاه نو در تولید آثار هنری می‌شود که باید به تربیت و تقویت آن بپردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه