Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان وبلوچستان گفت: برای حضور مردم در منازل شان در شرایط کرونایی برنامه های فرهنگی از طریق مجازی پیش بینی شده که با شرکت در مسابقه ها می توانند، پیشگامی خود را در مبارزه با بیماری ویروسی کرونا نشان دهند.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: خانواده های دلگانی می‌توانند با تهیه کلیپ های کوتاه از دکلمه، قصه گویی، نمایش کوتاه، بازی ها، خلاقیت ها، نقاشی، دست ساخته های خود و فرزندان شان در این مسابقه شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: ضمنا هر روز به ۳ کلیپ منتخب جایزه از طرف کمیته فرهنگی،  ستاد مدیریت بحران شهرستان تعلق می گیرد.

شجاعی ادامه داد: آثار مربوط به کودکان و نوجوانان از سن ۵ سال تا ۱۳ سال با ذکر نام و نام خانوادگی فرزند باشد و مدت زمان کلیپ ها بین ۱ تا ۳ دقیقه باشد و کلیپ ها داخل منزل تهیه گردد.

فرماندار دلگان اظهار داشت: زمان ارسال کلیپ ها به صورت روزانه از ۷ صبح تا ۵ عصر می باشد و اعلام نتیجه روز بعد می باشد. 

شجاعی گفت: ارزیابی و انتخاب کلیپ منتخب بر عهده داوران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد و کلیپ های برگزیده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقه شهرستان دلگان کروناویروس کلیپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است

استاندار زنجان گفت: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله و باید و نبایدهای حقوق شهروندی است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _سه‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار کرد: طی ۲ سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشأ خیر و به نفع مردم است، افزود: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم، اما در این میان کتابخانه‌های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد، چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله و باید و نبایدهای حقوق شهروندی است، اضافه کرد: در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

وی اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

افشارچی ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان، عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 747280

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا