Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@12:16:05 GMT

تکذیب خبر یک دستگیری در رابطه با مسیح علینژاد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۵۰۵۸

تکذیب خبر یک دستگیری در رابطه با مسیح علینژاد

رکنا: مسؤول روابط عمومی سپاه امام سجاد( ع) استان هرمزگان، خبر منتشر شده در خصوص یک دستگیری در فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارش رکنا، پاسدار محمد سالاری مسؤول روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خبر پخش شده در فضای مجازی در خصوص دستگیری یک خانم مرتبط با مسیح علی‌نژاد که کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود را توسط اطلاعات سپاه امام سجاد (ع) تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: هرگونه خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی از طرف سپاه امام سجاد(ع) بدون تائید روابط عمومی فاقد اعتبار است و امید است همگان به این مطلب توجه نموده و از پخش شایعات در شرایط کنونی جامعه خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان فضای مجازی اخبار حوادث روابط عمومی فضای مجازی دستگیری استان هرمزگان تکذیب کرونا عکس ویروس بیماری فیلم کرونا در ایران تلگرام تصاویر ازدواج انتشار سپاه امام سجاد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزمون سراسری دانشگاه‌های ترکیه برچیده می شود توصیه سازمان وظیفه عمومی به داوطلبان آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه
  • دستگیری سرکرده تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی
  • دستگیری روانشناس اینستاگرامی که با اسلحه از مردم اخاذی می‌کرد!
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل