Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دولت اردن همچنین اعلام کرد که تعطیلی مدارس و دانشگاهها به مدت دو هفته و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

«عمر الرزاز» نخست وزیر اردن در بیانیه ای همچنین از بستن همه گذرگاههای دریایی، هوایی و زمینی در این کشور از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و اعلام کرد که اقامه نماز جماعت در مساجد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الرزاز همچنین اعلام کرد که گذرگاههای مرزی این کشور از روز سه شنبه بسته خواهند شد و این موضوع شامل باربری ها و محموله های تجاری نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر اظهار کرد: امسال هم طبق سنوات گذشته مراسم لیالی قدر در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در بیش از ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی امسال این مراسم معنوی برگزار گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات قرائت زیارت مخصوص امام حسین (ع) در شب‌های قدر، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی روحانیون، مبلغین و اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد و هیئات سطح شهر و روستا را از اهم برنامه‌های شب‌های قدر اعلام نمود.

وی ماه رمضان را یادآور یتیم‌نوازی و کمک به ایتام با دستگیری امام علی (ع) از یتیمان بخصوص در این ماه مبارک دانست و افزود: فرمایشات امیرالمؤمنین (ع) هر کلمه و جمله آن دنیایی از معارف اسلام است.

سهرابی نژاد خاطرنشان کرد: اسباب تهذیب نفس و خودسازی در ماه رمضان، تنها به روزه گرفتن نیست، بلکه احیای شب‌های قدر، تلاوت آیات قرآن، دعاها و مناجات با خدا، اطعام و رسیدگی به مستمندان و محرومان، کسب صبر و مقاومت، یاد خدا و قیامت در ماه رمضان که از دستورهای مستحبی آن است، هرکدام نقشی در خودسازی انسان‌ها دارند.

کد خبر 6064034

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • آنچه از ما دریغ شده است خود ماییم/جغرافیا و جماعت تصوری ما چیست؟
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! (+فیلم)
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • ارائه ۲۲ هزار خدمت درمانی در هفته اول تعطیلات نوروزی در مراکز آموزشی ودرمانی تبریز