Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@12:51:18 GMT

بسیج همه ظرفیت‌های موجود برای عبور از شرایط کنونی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۵۵۶۴

به گزارش اکوفارس به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: باید همه ظرفیت‌های موجود را برای عبور از شرایط خاص این روز‌های کشور بسیج کنیم و البته وزارت صمت با همه توان در کنار سایر عوامل دخیل در مقابله با کرونا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رحمانی افزود: در مقطعی از تاریخ قرار داریم که خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان علیرغم همه مشکلات و چالش‌ها یک فرصت بزرگ و ارزشمند است که حتماً باید قدر بدانیم و همه ظرفیت‌های خود را به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: این روز‌های جلوه‌هایی از فداکاری در عرصه‌های مختلف پزشکی و درمانی کشور شاهد هستیم که جا دارد از صمیم قلب از همه تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کنیم.

رحمانی تصریح کرد: همسو با عزیزان فعال در حوزه بهداشت و درمان کشور، ارکان مختلف تولیدی، صنعتی و صنفی نیز با وجود همه محدودیت ها، به صورت شبانه روزی تلاش خود را وقف تولید و تامین حداکثری نیاز‌های کشور به ملزومات و محصولات بهداشتی نموده اند و با تمام وجود پای کار هستند تا بتوانند بخشی از دغدغه‌های مردم را در این بخش کاهش دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از زحمات و تلاش همه جهادگران عرصه تولید به خصوص در زمینه تولید اقلام بهداشتی تقدیر و تشکر کنم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمدحسین محبیان ضمن تبریک سال نوبه اهمیت شعار سال اشاره و اظهار کرد: هدف از این شعار، مردمی‌سازی تولید در راستای تأمین نیاز داخل و یا تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز تولید است که امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقق شعار سال به این نکته توجه شده که بدون مشارکت مردم، امکان توسعه و پیشرفت اقتصاد ملی وجود ندارد بنا بر این حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان را در عرصه‌های اقتصادی دو چندان کند.

معادن ظرفیت مهم اقتصادی بیجار

وی معادن بیجار را ظرفیتی مهم و ارزشمند برای این شهرستان دانست و عنوان کرد: معادن از جمله ظرفیت‌های بسیار مهم در سطح شهرستان هستند که نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان داشته است.

محبیان ادامه داد: شهرستان بیجار با معادن آهن یکی از محورهایی است که در سال گذشته تلاش شد با فعال‌سازی و توانمند سازی معادن، از خام فروشی جلوگیری کرد و این مهم با مشارکت مردم به صورت بخش خصوصی محقق شده و ادامه دارد.

وی اعلام کرد: تا زمانی که دولت مردمی هدف کاهش خام فروشی استخراج معادن را مورد توجه قرار می‌دهد، در بخش دوم نیز زمینه فرآوری و بهره‌وری بیش را با همکاری دستگاه‌های مرتبط ایجاد می‌کند.

فرآوری نیازمند ورود و مشارکت مردمی است

محبیان گفت: خام فروشی که کاهش یابد، فرآوری نیازمند ورود و مشارکت مردمی است، زمینه اشتغال پایدار را برای اهالی آن منطقه فراهم می‌شود و رونق اقتصادی و مهاجرت معکوس آغاز می‌شود.

فرماندار بیجار بار عنوان کرد: افزایش سطح مشارکت مردم با دستیار مردمی فرمانداران و استانداران، ظرفیت‌های موجود و قابل ایجاد شناسایی و معرفی خواهد شد و سپس امیدواری در جامعه افزایش خواهد یافت و مردم به میدان خواهند آمد.

وی خاطر نشان کرد: از همه اصحاب رسانه شهرستان بیجار، صاحبان ایده و متفکر دعوت می‌کنیم، الگوهای موفق بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود منطقه را برای جذب حداکثری جلب مشارکت‌های مردمی ارائه کنند.

کد خبر 6063465

دیگر خبرها

  • دولت شرایط ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند
  • مشارکت مردم با رفع موانع و نظارت عمومی
  • بسترسازی برای استفاده از سپرده‌های مردم در تولید فراهم می‌شود
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد