Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:51:38 GMT

شهرستان نکاء به صورت آزمایشی قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۵۵۹۷

شهرستان نکاء به صورت آزمایشی قرنطینه شد

عبدالجواد توحیدی مقدم به خبرنگار ایرنا گفت که این طرح به طور آزمایشی شروع شده و موقتی است و بر اساس آن تردد خودروهای غیر ضروری در سطح شهر نکا ممنوع و بازار هم تعطیل شده است.

وی افزود : قرنطینه آزمایشی شهر نکا بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان اجرایی شده است و یکی از اهداف آن هم این است که مردم از خانه هایشان خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نکا با اعلام اینکه مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا نکا به بازاریان و اصناف اطلاع رسانی شده است ، گفت : بر اساس این مصوبات، بازار نکا در روزهای فرد تعطیل است و تنها مشاغلی که به ارائه خدمات مهم و ضروری مردم مشغولند ، فعال خواهند بود.

توحیدی مقدم افزود : همه پرسنل و امکانات در جهت شکست ویروس کرونا به کار گرفته شده و با همکاری مردم  و رعایت بهداشت فردی و ماندن در منازل و تعهدی که از کادر بهداشتی و درمانی سراغ داریم قطعا از این بحران نیز با سربلندی بیرون خواهیم آمد.

شهرستان نکا در شرق مازندران واقع است و به خاطر زیر پوشش داشتن تعداد زیادی روستا ، یکی از شلوغ ترین بازارها و خیابان های شهری مازندران را دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی ویروس شهرستان آزمایشی قرنطینه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز

محمد جهانشاهی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و ضرورت صیانت از سفره های زیر زمینی ، امسال نیز طرح شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز آب در استان البرز به ویژه دشت های کرج و فردیس تشدید شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت آب ها تاکنون ۳۴۰ حلقه چاه آب مجاز در شهرستان های کرج و فردیس به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.

جهانشاهی افزود: سال گذشته ۸۰ دستگاه حفاری غیر مجاز چاه در ۲ شهرستان کرج و فردیس جمع آوری و توقیف شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های کرج و فردیس گفت: ۲۲ تیم ویژه شناسایی چاه های غیر مجاز و ناظر بر منابع آب سطحی و زیر زمینی در استان البرز فعال شده که بیشتر آن ها در کرج و فردیس مشغول پایش منابع آبی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟