Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:53:19 GMT

موضوع مخلوط سیمان با آرد در خرمشهر واقعیت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۵۶۸۰

موضوع مخلوط سیمان با آرد در خرمشهر واقعیت ندارد

به گزارش ایرنا خدا رحم امیری زاده شامگاه شنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته کلیپی در فضای مجازی در خصوص مخلوط بودن سیمان با آرد در خرمشهرمنتشر شد که بر اساس  نظر کارشناسان این اداره کل واقعیت ندارد.

وی گفت:  دلایل زیادی بر تیره بودن آرد دخالت دارد که از جمله این عوامل می توان به میزان سبوس در آرد اشاره کرد و  نمونه آرد از خرمشهر برای آزمایش گرفته شده و تا فردا علت تیرگی آرد مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوزستان به مدت هشت سال است که رتبه نخست خرید تضمینی گندم در کشور را دارد و امسال نیز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن خرید تضمینی گندم از کشاورزان اولین استان کشور در این بخش بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان افزود: با وجود جاری شدن سیل در فروردین ماه امسال و وارد شدن آسیب به ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی گندم در استان تولید گندم امسال در استان ۱۵ درصد افزایش داشته است.

امیری زاده درادامه با اشاره به میزان ورود کشتی های کالاهای وارداتی به بندر امام خمینی (ره) استان ادامه داد: امسال رکورد ورود کشتی های وارداتی به این بندر شکسته شد وبه ۲۴ مورد رسید.

وی افزود:  از ۲۴ فروند کشتی که از ابتدای امسال وارد بندرامام (ره) شد در مجموع ۹۳۶ هزار تن گندم، روغن، برنج و شکر و روغن وارد خوزستان شد.

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی توسط یک نانوا در خرمشهر در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ گفته شد در آرد سیمان مخلوط شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کشور برنج سیمان شکر فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی، شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به بارش‌های باران که در استان داشتیم پیش بینی می‌شود تولیدات کشاورزی بسیار خوبی در استان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تورم و هزینه‌های کاشت داشت و برداشت دولت قیمت گندم را ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمسیون کشاورزی به مسؤولان کشوری تاکید شد که امسال باید هم افزایش قیمت را داشته باشیم و هم پول کشاورزان در زمان دقیق پرداخت شود.

وی یادآور شد: امروز با توجه به بحث تأمین امنیت غذایی باید نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد. طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود که این کار نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان است

نوروزی اظهار کرد: همان گونه که فرزندان ایران زمین در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم ریختند باید در زمینه خود کفایی هم دشمن را زمین گیر کنیم و با تمام توان به ظرفیت داخلی خود تکیه زنیم.

وی افزود: با کیفیت ترین گندم کشور توسط استان گلستان تولید می‌شود می‌طلبد این موضوع مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گیرد.

کد خبر 6084838

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • استفاده از اتوبوس‌های برقی تولید داخل به امسال نمی‌رسند
  • قائنات، سربیشه و طبس، دارای بیشترین سطح زیر کشت گندم
  • امسال در تولید گندم مورد نیاز نان خودکفا می‌شویم