Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@10:41:41 GMT

تمدید تعطیلی باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۰۲۶

تمدید تعطیلی باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی به دلیل کرونا

شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی ورزش در اکثر نقاط جهان شده است و در همین زمینه تمام باشگاه‌های ورزشی تا 15 فروردین ماه تعطیل و مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه لغو شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شیوع ویروس کرونا این روزها علاوه بر کشور خودمان در کشورهای اروپایی به اوج خود رسیده و تا جایی که تمام مسابقات ورزشی دنیا و مخصوصا فوتبال را به حالت تعلیق درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو هفته گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد با توجه به اطلاعیه شماره ۵ صادره از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در ورزش،کلیه اماکن ورزشی (باشگاه‌ها و استخرهای دولتی وخصوصی) و تمرینات تیم‌های باشگاهی استان تا پایان سال جاری تعطیل است.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره ۵ از تعطیلی تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی و مسابقات و لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور خبر داده بود.

اما روز گذشته جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و در این جلسه مصوب شد تمام مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ های دسته اول، دو و سه فعلا تا پایان فروردین ماه لغو شد.

در جلسه روز گذشته همچنین مقرر شد تمامی استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.

اصفهان به عنوان قطب ورزش کشور شناخته می‌شود در همه رده‌ها و رشته‌های ورزشی حضور پررنگ و فعالی در کشور دارد اما اکنون موضوع مهم‌تر یعنی سلامت جامعه و مردم ایران سبب شده همه فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق در بیاید.

به این ترتیب وضعیت لیگ‌های برتر فوتبال و هندبال که تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در آن‌ها حضور دارند، مشخص نیست و باید دید چه تصمیمی برای آن‌ها گرفته می‌شود؛ پیش از این لیگ برتر والیبال پیش از پایان لیگ به کار خود پایان داد و سپاهان در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان ورزش بانوان لیگ برتر فوتبال کرونا تعطیلی اماکن ورزشی فروردین ماه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های دارت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور ظهر امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین «نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، «آمنه غلام‌ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این مسابقات با ابراز خرسندی از این حضور اظهار داشت: استان کردستان در رشته دارت مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دوره‌های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی وجود دارد که با برپایی اردوی‌های مختلف، آمادگی کامل برای منتخبان و ملی‌پوشان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فراهم کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان، از فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته‌ها همکاری و حمایت تمامی مسئولان استانی لازم و ضروری است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور به تنوع مدال‌های این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از آینده مدال‌آوری کشورمان در عرصه‌های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی‌پوشان رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.

پریچهره خاطرنشان کرد: کردستان توانمندی‌های زیادی در رشته‌های این فدراسیون به ویژه در رده‌های پایه دارد و همت و حمایت مسئولان استان می‌تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

انتهای پیام/4811/

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند