Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:12:12 GMT

تبلیغات دهان به دهان به فیلم ها آسیب می زند!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۰۵۶

تبلیغات دهان به دهان به فیلم ها آسیب می زند!

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما که آثاری چون «صورتی»، «گل یخ»، «من مادرهستم» و «خشکسالی و دروغ» را در کارنامه دارد معتقد است:

غلامرضا موسوی تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در ارتباط با این موضوع که آیا حضور و موفقیت در جشنواره فیلم فجر تاثیری برگیشه آن فیلم زمان اکران عمومی اش دارد یا خیر بیان داشت: فیلم‌ ها انواع متفاوتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فیلم‌ها را به سه نوع پرمخاطب، متوسط از نظر مخاطب و کم مخاطب دسته بندی کنیم درحقیقت هرکدام از این ها ویژگی های متفاوتی دارند. این جشنواره می تواند برای فیلم پرمخاطب به نوعی تبلیغ باشد و برای اکران عمومی آن بسیار کمک کننده است درمورد فیلم های متوسط به طور معمول دوگانه عمل می کنند بدین معنی که تماشاگران آن فیلم پس از تماشای فیلم و باتوجه به تبلیغ دهان به دهانی که این مخاطبان از فیلم می کنند معمولا باعث آسیب دیدن فیلم می شود مگر این‌که آن اثر خوبی به لحاظ ساخت باشد اگرچه از نظر مخاطب متوسط است اما منتقدین، خبرنگاران و .. بتوانند از آن حمایت کنند فیلم های کم مخاطب معمولا اکرانی بهتر از اکران جشنواره فجر پیدا نمی کنند باتوجه به ترافیک اکران و احتمال اینکه در جشنواره فجر گاها تا 20هزار تماشاگر فیلم را ببینند وجود دارد اگر این فیلم ها جذاب نباشد در اکران قطعا آسیب می خورند.

تهیه کننده فیلم «خشکسالی و دروغ» در پاسخ به این سوال که در این وضعیت بد اقتصادی مردم، پس از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از کدام فیلم ها استقبال بیشتری می کنند پاسخ داد: به عقیده من فیلم‌هایی میتواند موفقیت بدست آورد که جذاب باشد و تماشاگر را سرگرم کند هرچقدر سرگرم کنندگی و ارتباط با مخاطب بیشتر باشد، آن فیلم موفق تر است اگر سیمرغ هم به آن ها تعلق گیرد کمکی مضاعف برای آن فیلم است اما اگر فیلمی فوق العاده خوب باشد ولی نتواند با تماشاگر ارتباط برقرار کند بعید میدانم توانایی بدست آوردن یک گیشه خوب و مناسب را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر خشکسالی و دروغ صورتی گل یخ من مادر هستم آن فیلم فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر پژمان بختیاری نیا بیان کرد: توجه به نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و افزایش کیفیت زندگی افراد به ویژه توجه به جایگاه پراهمیت سلامت دهان دندان در دانش آموزان، نوعی سرمایه گذاری برای نسل‌های آینده است و برای کنترل پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در جوامع، اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه در سنین پایین‌تر ضروری محسوب می‌شود.

وی افزود: با پیگیری مداوم و همکاری‌های مستمر دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شد که مهمترین موضوع مطرح شده در این تفاهم نامه، اجرای طرح کشوری وارنیش فلوراید تراپی به صورت رایگان در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

بختیاری نیا ادامه داد: طرح وارنیش فلوراید تراپی یک برنامه کشوری است که هرسال در طول سال تحصیلی (مهرماه تا خرداد ماه) در سطح مدارس ابتدایی کل کشور به طور همزمان اجرا شده و طی این طرح دانش‌آموزان ابتدایی دو نوبت وارنیش فلوراید دریافت می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این طرح به عنوان خدمات سطح یک توسط بهورزان در سطح روستا‌ها و توسط مراقبین سلامت در سطح شهر‌ها انجام می‌شود و هدف نهایی این طرح ارتقای سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان از طریق جلوگیری از پوسیدگی دندانهاست.

وی اظهار کرد: این طرح از سال ۱۳۹۰ در حال اجراست و دانش آموزان شهری از ابتدای مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مورد فلوراید تراپی قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش وارنیش فلوراید نوعی پوشش حفاظتی است که بر روی دندان‌ها قرار گرفته و باعث جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی‌های موجود می‌شود. این ماده با هدف حفاظت از مینای دندان استفاده می‌شود. این روش حفاظت از دندان‌ها برای کودکان و به‌خصوص کودکان کم سن و سال ایده آل است چراکه انجام آن آسان بوده و نیازی به خشک بودن دندان‌ها نیست.

دیگر خبرها

  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان