Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:55:36 GMT

درخواست جبهه پیروان از امام جمعه مشهد و استاندار

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۴۷۱

درخواست جبهه پیروان از امام جمعه مشهد و استاندار

ایسنا/خراسان رضوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی طی نامه‌ای به نماینده مقام معظم رهبری و استاندار خراسان رضوی، قاطعیت در پیشگیری از گسترش روزافزون کرونا در استان خراسان رضوی را خواستار شد.

در متن این نامه آمده‌ است: 

 آیت‌الله علم‌الهدی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان

جناب آقای رزم‌حسینی استاندار محترم خراسان رضوی  

با سلام و تحیات و احترام

احتراما همچنان که استحضار دارید کشور عزیزمان در  یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی خود قرار دارد و عوامل گوناگون و عدم اقدام به موقع باعث شده تا دامنه ویروس خطرناک و منحوس کرونا به اقصی نقاط کشور به ویژه در خراسان رضوی گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تشکر و قدرشناسی از تلاش‌های ارزشمندی که از سوی همه‌ مسئولان استان و آستان قدس رضوی صورت گرفته و علیرغم تلاش‌های ارزشمند و فداکارانه متخصصان، تیم‌های پزشکی و پرستاری که تا سر حد شهادت پیش رفتند، هنوز این معضل به دلایل مختلف که خود واقفید در استان در حال گسترش بوده و در این میان مشهد از جایگاه بااهمیت و ویژه‌ای برخوردار است و بیم آن می‌رود که با ورود زایرین به روال همه ساله، فاجعه بسیار بزرگ و جبران‌ناپذیری رخ دهد و شرایط و تلفات انسانی کاملا از کنترل خارج شود.

تقاضا داریم قاطعانه بر اساس خواست عمومی و تیم‌های تخصصی پزشکی، مدیران مربوطه و سایر صاحب‌نظران، ضمن استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی، موجبات رفع نگرانی شهروندان مشهدی و کاهش آلام را فراهم نمایید.

خوشبختانه تصمیمات اخیر مقام معظم رهبری (به ویژه لغو سخنرانی سالانه در حرم مطهر و دستور تاسیس قرارگاه بهداشتی و درمانی با تاکید پیشگیری این ویروس خطرناک) زمینه این اقدامات را تا حد زیادی میسر نموده است.

لذا خاضعانه از جنابعالی می‌خواهیم تدبیری عاجل و کامل اندیشیده شود، مبنی بر اینکه قبل از سال تحویل و تا آخر تعطیلات نوروزی حتی‌الامکان هیچ مسافری چه از استان‌ها و چه از شهرستان‌ها وارد مشهد نشوند و حتی داخل شهر حتی‌الامکان قرنطینه شود تا ارتباطات و رفت و آمدهای داخل شهری به حداقل کاهش یابد.

ضروری‌ است تصمیمات اخذ شده در سطح ملی از طریق رسانه‌ها اعلام شود تا مسافران و شهروندان به موقع تصمیم‌گیری کنند.

همچنین ضروریست دولت محترم و مسئولان مربوطه و مردم خیراندیش با همه امکانات نظام با عنایت به ضرر و زیان‌های محتمل به مردم و خسارت‌های اقتصادی نسبت به مساعدت‌های بانکی و جبران مشکلات مادی و معنوی چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی

                                                         

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار و حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»

پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند. در این نمایش خیره‌کننده سپاه پاسداران با همراهی و پشتیبانی سایر نیرو‌های مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول‌الله (ص) " با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند. 

حمله‌ای رعدآسا و طوفانی که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت، هشداری مرگ‌بار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان بود. 

در عین حال جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پای‌بندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌کند.

ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه اسلام، بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و جنایات اخیر در حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی؛ عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نماییم.

الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

دیگر خبرها

  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است