Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:00:43 GMT

جان باختن 81 عابر پیاده در تصادفات درون شهری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۵۴۴

جان باختن 81 عابر پیاده در تصادفات درون شهری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از جان باختن 81 عابر پیاده در تصادفات درون شهری رخ داده در استان طی یازده ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ فضل الله شیری اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه سال جاری 118 نفر در استان کرمانشاه بر اثر سوانح و حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 81 نفر از این افراد که معادل 69 درصد افراد جان باخته می شود را عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

شیری یادآور شد: همچنین 21 درصد از عابران پیاده جان باخته در سوانح رانندگی را افراد بالای 70 سال تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: رانندگان نیز از فوت بر اثر سوانح درون شهری در امان نبوده و 17 درصد کشته شدگان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: 48 درصد کل افراد فوت شده، در خیابانهای اصلی شهرهای استان جان خود را از دست داده‌اند.

شیری در پایان از رانندگان و خصوصا عابران پیاده خواست تا هنگام حضور در خیابانها بیش از پیش مراقب باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه تصادف پليس راهور درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع خطر و جلوگیری از تردد ناایمن موتورسیکلت‌ها از این گذرگاه‌ها، در گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی و آتشگاه، موانع فلزی ویلچررو نصب شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب موانع فلزی ویلچر رو در گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی اصفهانی و آتشگاه اظهار کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال برای رفاه حال جانبازان و معلولان این منطقه انجام شد.

وی با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده افزود: برای رفع خطر و جلوگیری از تردد ناایمن موتورسیکلت‌ها از این گذرگاه‌ها در تمام گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان‌های شهید اشرفی و آتشگاه، موانع فلزی ویلچر رو نصب شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخشی از تلاش ما در راستای مناسب‌سازی معابر شهری برای جانبازان و معلولان منطقه بوده است تا با تغییر نوع موزائیک کف‌پوش معابر برای نابینایان، ایجاد رمپ دسترسی برای حرکت ویلچر و دیگر اقدامات در پیاده‌روسازی، معابر استاندارد و راحت برای این قشر و همه شهروندان ایجاد کنیم و در راستای فرهنگ پیاده‌روی و جلوگیری از آلودگی هوا گام مؤثری برداریم.

قاضی‌عسگر با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح معابر و پارک‌ها برای معلولان، جانبازان و نابینایان گفت: احداث رمپ و حذف اختلاف ارتفاع، احداث مسیر نابینایان با استفاده از موزائیک لوبیایی، هم‌جهت کردن و نصب موانع فلزی در پیاده‌رو برای تسهیل در رفت‌وآمد نابینایان و احداث پل برای عبور معلولان، جانبازان و عابران پیاده از جمله این اقدامات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقداماتی که شهرداری برای بالا بردن کیفیت کالبدی شهر اصفهان انجام می‌دهد، گام بلندی در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و سطح رفاه شهری برای آن‌ها برداشته شود.

کد خبر 746596

دیگر خبرها

  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • ­چاقی نیمی از کودکان تهرانی