Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:18:00 GMT

پیام اینیستا از ژاپن درباره کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۷۱۴

پیام اینیستا از ژاپن درباره کرونا

آندرس اینیستا در پیامی درباره ویروس کرونا و شرایطش در ژاپن صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ویروس کرونا به یک مشکل بزرگ در دنیا تبدیل شده و روزانه تعداد زیادی جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس مهلک از دست می‌دهند. از طرف دیگر کرونا مسابقات ورزشی و به خصوص فوتبال را نیز تحت تاثیر قرار داده تا جایی که همه رقابت های اروپایی چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی به حالت تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پیام کرونایی مسی و درخواست از مردم +عکس

کرونا از طرف دیگر باعث شده که ستاره های دنیای فوتبال به همدردی با افراد مبتلا بپردازند و توصیه هایی را برای هواداران خود ارائه دهند؛ کاری که دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز آن را انجام داده اند.

در همین رابطه آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا که حالا در ویسل کوبه ژاپن توپ می‌زند در پیامی ویدیویی گفت: " قصد دارم این پیام حمایتی و آگاه کننده را به دلیل وضعیتی که در این مدت دچار شده ایم و حالا در حال مقابله با آن هستیم منتشر کنم. از دستورات متخصصان پیروی کنید. ما باید در این مقطع زمانی از یکدیگر حمایت کنیم. این یک مشکل همگانی است که نگرانی همه ما را به همراه داشته است. ما حالا در ژاپن هستیم. اینجا همه مدارس بسته شده و ما کمتر از خانه بیرون می رویم یا بهتر بگویم اصلاً از خانه خارج نمی شویم. اینطور برمی آید که شرایط در اینجا رو به بهبود است اما با این وجود باید باز هم نکات ایمنی را رعایت کنیم."

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام فوتبال آندرس اینیستا ویروس کرونا ویسل کوبه ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، با نتایج دیشب در لیگ قهرمانان اروپا رئال ‏مادرید و بایرن مونیخ با عبور از حریفان‌شان به نیمه‌نهایی تورنمنت ‏رسیدند. ‏

بایرن و رئال باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند. توماس ‏مولر، ستاره بایرن، می‌گوید دیدار این دو تیم از بزرگترین جدال‌هایی ‏ممکن در دنیای فوتبال خواهد بود. او همچنین گفت که بی‌صبرانه ‏منتظر است تا دو همبازی‌اش در تیم ملی آلمان، تونی کروس و ‏آنتونیو رودیگر، که ستاره‌های رئال هستند را در میدان فوتبال ببیند. ‏

توماس مولر امروز با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس برای ‏دو ستاره آلمانی رئال کری‌خوانی کرد. مولر در ویدیوی خود گفت:" به ‏به، چه بازی هیجان‌انگیزی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان. بازی با رئال ‏مادرید و البته با تونی کروس و تونی رودیگر. دوئل بایرن و رئال یکی از ‏بزرگترین دوئل‌های ممکن در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه ‏منتظرم تونی کروس و تونی رودیگر، دو تونیِ رئال، را در زمین ببینم". 

‏بایرن مونیخ که دیشب با پیروزی مقابل آرسنال جواز حضور در ‏نیمه‌نهایی را به دست آورده در بوندس‌لیگا هیچ شانسی برای ‏قهرمانی ندارد و چمپیونزلیگ آخرین امید آنها است تا این فصل را ‏بدون جام به پایان نرسانند. ‏

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!