Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به برنامه های سازمان لیگ برای سال ۹۹ عنوان کرد: لذا در نظر داشتیم از هفته اول اردیبهشت ماه لیگ دسته اول را آغاز کنیم اما با توجه بر شرایط خاصی که بر کشور حاکم است به نظر می‌رسد بایستی از اواخر اردیبهشت‌ماه شروع لیگ دسته اول را داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ کشتی افزود: تاکید ما بر برگزاری لیگ دسته اول به صورت قانونمند؛ با برنامه‌ریزی مناسب و قدرتمند است و بنا بر تصمیمات هیات رییسه سازمان لیگ کشتی هشت تیم می‌توانند در لیگ دسته اول  حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتها نیز تیم‌های اول، دوم وسوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد. تاکید سازمان لیگ بر برگزاری لیگ دسته اول با سطح کیفی و کمی بالاست واعتقاد داریم که درصورتی که لیگ دسته اول قوی داشته باشیم می‌توانیم لیگ برتری درشان ورزش اول کشور را برگزار کنیم.

نصیرزاده همچنین خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ دسته اول تاکنون نمایندگانی از استان‌های یزد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، زنجان، خراسان جنوبی و گلستان اعلام آمادگی داشته‌اند. ضمن اینکه مذاکراتی  هم با سازمان‌هایی همچون دانشگاه پیام‌نور، شرکت ملی صنایع  مس، وزارت علوم تحقیقات‌وفناوری و برخی دیگر از بخش‌های غیردولتی  برای حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها در لیگ دسته اول انجام شده است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته اول ۲۰ فرودین‌ماه است و بعد از آن قرعه کشی واعلام برنامه مسابقات را خواهیم داشت.

نصیرزاده افزود: آیین نامه برگزاری لیگ دسته اول به هیات های استانی ابلاغ گردیده و به زودی اولین نشست را با حضور مسئولین کمیته‌های لیگ استانی هیات‌های کشتی برگزار خواهیم کرد و توضیحات تکمیلی و برنامه‌های سازمان لیگ در سال ۹۹ را در اختیار این عزیزان قرار خواهیم داد.

نصیرزاده بیان داشت: به باشگاه‌هایی که برای تیمداری در لیگ برتر سال ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند، اعلام کردیم حضور در لیگ برتر منوط به خرید امتیاز یکی پنج باشگاه لیگ برتری سال ۹۸ است و یا حضور در جمع سه تیم لیگ برتر دسته اول است. تیمی که توانایی حضور درلیگ دسته اول را ندارد، قطعا نبایستی اجازه حضور در لیگ برتر را به آن داد. در همین راستا به زودی آیین نامه لیگ برتر سال ۹۹ ابلاغ خواهد شد.

نصیرزاده در پایان گفت: قطعا مسابقات باشگاه‌های جهان سال آینده هم برگزار خواهد شد. درتلاش هستیم میزبان این مسابقات را مشخص کنیم که استان‌های کردستان، چهارمحال بختیاری و گلستان دراین خصوص اعلام آمادگی داشته‌اند. همچنین کشورهای آمریکا و ارمنستان نیز برای میزبانی این مسابقات در سال آتی مذاکراتی را انجام دادند. بایستی در این خصوص شورای فنی سازمان لیگ تصمیم گیری کند.

کد خبر 4878493

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ کشتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فیفا فدراسیون فوتبال بوکس محمدحسن انصاریفرد علی فتح الله زاده فدراسیون کشتی انتخابات فدراسیون فوتبال کاراته لیگ دسته اول اعلام آمادگی برگزاری لیگ لیگ برتر حضور در لیگ سازمان لیگ سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در همایش همپای طوفان، اظهار داشت: مردم غزه امروز با الگوگیری از شهیدان حجازی و زاهدی و ...، این مجاهدت‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه 65 قتل عام گسترده در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است، عنوان کرد: این نشان از رفتارهای وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است، اشغالگری و آدمکشی در کارنامه این رژیم ثبت شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، موج جدیدی در جبهه مقاومت و سرزمین‌های اشغالی بوجود آمد، مطرح کرد: امروزه جبهه مقاومت یک قدرت مجهز در مقابل اشغالگران است و از یمن تا لبنان و سوریه و عراق و ...، آماده رویارویی با استکبار جهانی را دارند.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است، گفت: در طول پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی به قدرت الهی دست پیدا کرده که از برنامه‌ریزی دقیق و تحول آفرین برخوردار است.

وی با بیان اینکه آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد و مسیر جدیدی پیش روی جهان است، افزود: طوفان‌الاقصی یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونسیتی به فرموده مقام معظم رهبری بود، عملیات وعده صادق روند خروج ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در مرحله جدیدی قرار داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به اذعان دوست و دشمن، رژیم صهیونیستی شکست خورده و نمی‌تواند به موقعیت قبلی خود برگردد، مطرح کرد: حتی با غوغای رسانه‌ای نمی‌توانند، دستاوردهای عظیم عملیات وعده صادق را کوچک نشان دهند. پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده نزدیکی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد