Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:18:28 GMT

تشریح برنامه‌های آتی سازمان لیگ کشتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۶۹۱۵

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی در رابطه با وضعیت این روز‌های کشور اظهار داشت: ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیزم امیدوارم با همت وهمدلی یکدیگر بتوانیم از این آزمون الهی با موفقیت بیرون بیایم.

اخبار ورزشی-وی با اشاره به برنامه‌های سازمان لیگ برای سال ۹۹ عنوان کرد: لذا در نظر داشتیم از هفته اول اردیبهشت ماه لیگ دسته اول را آغاز کنیم، اما با توجه بر شرایط خاصی که بر کشور حاکم است به نظر می‌رسد بایستی از اواخر اردیبهشت‌ماه شروع لیگ دسته اول را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​رئیس سازمان لیگ کشتی افزود: تاکید ما بر برگزاری لیگ دسته اول به صورت قانونمند؛ با برنامه‌ریزی مناسب و قدرتمند است و بنا تصمیمات متخذه در هیات رییسه سازمان لیگ کشتی هشت تیم می‌توانند در لیگ دسته اول حضور داشته باشند. در انتها نیز تیم‌های اول، دوم وسوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد. تاکید سازمان لیگ بر برگزاری لیگ دسته اول با سطح کیفی و کمی بالاست واعتقاد داریم که درصورتی که لیگ دسته اول قوی داشته باشیم می‌توانیم لیگ برتری درشان ورزش اول کشور را برگزار کنیم.

نصیرزاده همچنین خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ دسته اول تاکنون نمایندگانی از استان‌های یزد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، زنجان، خراسان جنوبی و گلستان اعلام آمادگی داشته‌اند. ضمن اینکه مذاکراتی هم با سازمان‌هایی همچون دانشگاه پیام‌نور، شرکت ملی صنایع مس، وزارت علوم تحقیقات‌وفناوری و برخی دیگر از بخش‌های غیردولتی برای حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها در لیگ دسته اول انجام شده است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته اول ۲۰ فرودین‌ماه است و بعد از آن قرعه کشی واعلام برنامه مسابقات را خواهیم داشت.

نصیرزاده افزود: آیین نامه برگزاری لیگ دسته اول به هیات‌های استانی ابلاغ گردیده است وانشالله به زودی اولین نشست را با حضور مسئولین کمیته‌های لیگ استانی هیات‌های کشتی برگزار خواهیم کرد و توضیحات تکمیلی و برنامه‌های سازمان لیگ در سال ۹۹ را در اختیار این عزیزان قرار خواهیم داد.

نصیرزاده بیان داشت: به باشگاه‌هایی که برای تیمداری در لیگ برتر سال ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند، اعلام کردیم حضور در لیگ برتر منوط به خرید امتیاز یکی پنج باشگاه لیگ برتری سال ۹۸ است و یا حضور در جمع سه تیم لیگ برتر دسته اول است. تیمی که توانایی حضور درلیگ دسته اول را ندارد، قطعا نبایستی اجازه حضور در لیگ برتر را به آن داد. در همین راستا به زودی آیین نامه لیگ برتر سال ۹۹ ابلاغ خواهد شد.

نصیرزاده در پایان گفت: قطعا مسابقات باشگاه‌های جهان سال آینده هم برگزار خواهد شد. درتلاش هستیم میزبان این مسابقات را مشخص کنیم که استان‌های کردستان، چهارمحال بختیاری و گلستان دراین خصوص اعلام آمادگی داشته‌اند. همچنین کشور‌های آمریکا و ارمنستان نیز برای میزبانی این مسابقات در سال آتی مذاکراتی را انجام دادند. بایستی در این خصوص شورای فنی سازمان لیگ تصمیم گیری کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان لیگ کشتی سازمان لیگ کشتی لیگ برتر سازمان لیگ کشتی لیگ دسته اول اعلام آمادگی لیگ برتر حضور در لیگ سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی کوراش در این شهرستان خبر داد.

 عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • تشریح توانمندی های استان آستاراخان در همایش بین المللی روسیه
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • جنجال در وزن حسن یزدانی