Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت های مردمی و خیران به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در جلسه هم اندیشی خیرین استان بیان کرد: لازم است فرهنگ خیر اندیشی و نیک اندیشی در امور خیریه بین مردم نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: بیماری کرونا ویروس مثل زلزله نیست که فقط یک استان یا شهری را درگیر کند و بیماری مسری است که نیاز به مراقبت جدی دارد.

 

وی تصریح کرد: برای مقابله با این ویروس همه باید پای کار بیایند و مشارکت گروه های جهادی، خیرین و‌آحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری ضروری است.

 

جمالی پور تاکید کرد: البته لازم است ارائه خدمات و مشارکت خیران به صورت متمرکز و پرهیز از پراکنده کاری تحت مدیریت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی باشد.

 

وی به پویش «نذر سلامت» اشاره کرد و گفت: مشارکت عموم شهروندان و خیران در این نذر فرهنگی و به منظور کلیه خدمات مورد نیاز مردم، توسط علوم پزشکی به صورت متمرکز ساماندهی شده و تمامی خیران در این خصوص همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: لازم است در این رابطه چهره های ملی و استانی در حوزه های مختلف در این پویش خداپسندانه شرکت کرده و شهروندان و آحاد مردم را به این امر خیر دعوت کنند.

 

وی یادآور شد: هرگونه اقدام  پیشگیرانه بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت خیران بیماری کرونا استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: حامیان، مردم مومن و خیر این استان سال گذشته ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مجید الهی راد امروز _ چهار شنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین خراسان شمالی پیوستند.

وی افزود: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی هشت هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

الهی راد گفت: حامیان، مردم مؤمن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

وی در انتها تصریح کرد: خیرین و مردم نوع دوست کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه اکرام کمیته امداد و یا ارسال عدد ۵۸ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح معنوی حمایت از ایتام و محسنین مشارکت داشته باشند.

کد خبر 739631

دیگر خبرها

  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • هوش مصنوعی بیماری‌های ریه را شناسایی می‌کند/ ردیابی کرونا به روش تشخیص چهره