Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری مراسم بازدید نوروزی دانشگاه الزهرا (س) در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همه ساله همزمان با آغاز سال نو و پس از پایان تعطیلات عیدانه، هیئت رییسه دانشگاه‌ها با اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی دید و بازدید می‌کنند و این مسئله معمولا در دستور کار کلیه دانشگاه‌های کشور قرار دارد، اما امسال در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی احتمالی دانشگاه‌ها پس از پایان تعطیلات نوروز ۹۹، دانشگاه الزهرا (س) طی اطلاعیه‌ای از تعویق این مراسم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مطابق اطلاعیه دانشگاه الزهرا (س) امسال به دلیل شرایط پیش‌رو و منع تجمعات جهت پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا، مراسم دید و بازدید نوروزی پس از تعطیلات عید و در تاریخ از پیش تعیین شده (چهاردهم فروردین ماه) برگزار نخواهد شد و زمان برگزاری این گردهم‌آیی به ماه‌های آتی و عید سعید فطر موکول می‌شود تا در آن روز جشن سلامتی همراه با جشن عید ۹۹ برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازدید نوروزی دانشگاه الزهرا کرونا دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مصلحت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 5 فیلم مصلحت به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی محصول سال 1399 است. «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ قضائیه است، مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند. فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، نازنین فراهانی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه، حسن تسعیری، مجید جعفری، وحید نفر، شهاب عباسیان، امیر شمس و محمدرضا سروستانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سیاوش کردجان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی