Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، سورنا ستاری به پیگیری تلفنی رئیس جمهوری از نتایج اقدامات انجام شده در کمیته مقابله با کرونای معاونت علمی اشاره کرد و افزود : در این پیگیری توضیح اقدامات انجام شده به استحضار رئیس جمهور رسید.

ستاری افزود: پیگیری امور مربوط به حوزه علم و فناوری در جهت مقابله با ویروس کرونا و تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخته شده توسط شرکت های دانش بنیان و کارآزمائی بالینی و بهره برداری داروهای جدید در حالت ساخت مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛ کمیته مشترک علمی ما بین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با معاونت علمی و فناوری تشکیل شده که در حال حاضر دهها پروژه پژوهشی مشترک تعریف شده است و بزودی نتایج برخی از آنها مشخص خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین گفت: تأکید و درخواست رئیس جمهور بر این بود که هرچه زودتر باید ماهیت این ویروس و حرکت و تاثیرگذاری و عملکرد آن در افراد مختلف مشخص و تشخیص داده شود.

ستاری تاکید کرد: می بایست حمایت از شرکت های دانش بنیان و محققینی که در مقابله با ویروس کرونا مشغول به کار شده اند صورت گیرد. همچنین مطالعات جدی در مقابله با این ویروس باید انجام شود.

وی همچنین گفت: پروتکل های جدید درمانی با هماهنگی وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است  همچنین اقداماتی در راستای مطالعات بالینی زیر نظر این وزارتخانه با اخذ گواهی مربوط از کمیته اخلاق پزشکی صورت گرفت.

کد خبر 4878541

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ویروس کرونا فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان ایالات متحده آمریکا نوآوری تولید گوگل فناوری فضایی اینترنت ماهواره فیس بوک موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود