Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابراهیم محمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از کرونا، در استان توسط این نهاد اظهار داشت: فعال‌سازی درمانگاه و کلینیک فرهنگیان در شمال، جنوب و مرکز استان در خدمت‌رسانی به امور درمانی فرهنگیان در موضوع بیماری کرونا در سه نوبت صبح، عصر و شب انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان خدمتگزار با حضور اساتید بهداشت و درمان و با همکاری دفتر سلامت و تندرستی، ملزم کردن نیروهای خدمتگزار برای پیگیری و اخذ کارت بهداشت و سلامت، توزیع الکل و مواد ضدعفونی‌کننده بین کارکنان خدمات جهت ضدعفونی ساختمان به صورت روزانه با استفاده از وایتکس جهت سرویس‌های بهداشتی از جمله سایر اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: توقف رزرو اینترنتی اسکان نوروزی در مدارس و کلاس‌های مجری طرح، تا اطلاع ثانوی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از آسیب‌های آن به همکاران فرهنگی و اطلاع رسانی مستمر در خصوص این بیماری به فرهنگیان از اولین اقدامات این نهاد به عنوان یکی از اعضای ستاد مبارزه با بیماری کرونا به شمار می‌آید.

«محمدی»، از سرکشی مستمر به تمامی قسمت‌های ساختمان‌های اداری و مدارس جهت هرچه بهتر شدن روند پیشگیری و ضدعفونی و پاکسازی و اجرای مصوبات و توجه به نظارت محیط اداری به صورت ویژه و روزانه خبر داد و بیان کرد: مدیریت در خصوص توزیع لوازم بهداشتی و شوینده، تشکیل چند گروه جهت ضدعفونی تجهیزات و وسایل اداری در تمامی ساختمان‌های حوزه ستادی و ارائه جدول زمان بندی به منظور انجام این امور اجرایی شده است.

وی نصب وسایل و تجهیزات ضدعفونی دست در تمامی ساختمان‌های حوزه ستادی و شارژ محلول پس از اتمام آن، تفکیک لوازم و ابزار نظافت اماکن عمومی و محیط‌های اداری و ارائه خدمات آموزشی را در این زمینه از دیگر اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره ضمن خدمت پیشگیری از بیماری‌های تنفسی از طریق فضای مجازی برای فرهنگیان نیز اظهار داشت: تلاش برای تامین اعتبار ویژه کمک به تأمین سرانه واحدهای آموزشی در بخش آماده‌سازی محیطی جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از اقدامات این نهاد است.

این نهاد دارای ۳۷ هزار فرهنگی و کارمند است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، تاکنون نتیجه ۱۹۳ آزمایش در خصوص ابتلا به بیماری کرونا در این استان مثبت اعلام شده که از این افراد، هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی ابتلا به بیماری بهداشت و درمان جدول فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی

به گزارش قدس خراسان، سید امیر مرتضوی با اشاره به سیاست‌های حمایتی و پیشگیرانه دستگاه قضایی در خصوص زندانیان افزود: یکی از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی به ویژه طی سالیان اخیر، حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری بوده است.

وی گفت: انجام اقدامات حمایتی درخصوص خانواده زندانیان و فعالیت‌های پیشگیرانه در مورد خود مددجویان، با هدف کاهش نرخ بازگشت به زندان و همچنین پیشگیری از وقوع جرایم، به صورت جمعی در حال انجام است و در این زمینه حرفه‌آموزی و توانمندسازی مددجویان، برای بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون قضایی رییس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و خیرین در بازاجتماعی شدن محکومان و زندانیان از طریق هماهنگی و برگزاری جلسات با اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین، منجر به نتایج خوبی شده که هم مددجویان و خانواده آن‌ها و هم جامعه از آن نفع می‌برد.

مرتضوی افزود: در کنار اقدامات پیش گفته، نظارت و پیگیری در خصوص تعامل و همکاری با اداره کل زندان‌ها نیز در دستور کار بوده و نهایتا با برگزاری جشن گلریزان با حضور مسئولین استانی و مشارکت اصناف و خیرین، مددجویان تحت پوشش خدمات قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین با عنایت به انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی در مجموعه زندان استان، تعداد زیادی از مددجویان از اینگونه خدمات برخوردار و227نفرنیز از برنامه مددکاری و معاضدت قضایی بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • اسکان نوروزی فرهنگیان در گلستان با ۱۹ پایگاه فعال
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان