Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: کالاهای اساسی و میوه شب عید در آذربایجان‌غربی به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی و میوه شب عید و ایام پایانی سال تأمین و به حد کافی در آذربایجان‌غربی ذخیره‌سازی شده است اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، توزیع کالاهای اساسی در ایام نوروز نیز در استان ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع 800 تن گوشت سفید و قرمز به قیمت مصوب دولتی در آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: همچنین یک هزار و 200 تن برنج و یک هزار تن شکر نیز در سطح استان توزیع می‌شود.

قیمت میوه شب عید در کرمان تعیین شدپاسکاری مسئولان برای تامین میوه شب عید کرمانی‌ها را با چالش روبه‌رو کرده استمیوه شب عید همدان تأمین شد؛ 1900 تن میوه شب عید در همدان ذخیره‌سازی شدتهران میوه شب عید از 24 اسفندماه در بهارستان توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر نظارت کامل بر توزیع کالاهای سردخانه‌ها و انبارها تصریح کرد: همچنین ورود و خروج تمامی کالاها به انبارها و سردخانه‌ها از طریق سامانه جامع انبارها مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها در ایام پایانی سال گفت: در این راستا تا 15 فروردین ماه، طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی ویژه نوروز انجام می‌شود.

بابایی با اشاره به استقرار سه تیم بازرسی در نقاط پرتردد شهر اظهار کرد: این تیم‌ها به صورت آنی شکایت‌های مردمی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/7548/ت

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی میوه شب عید ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!