Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:02:16 GMT

تعطیلی سه نانوایی غیر بهداشتی در رشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۵۰۴

تعطیلی سه نانوایی غیر بهداشتی در رشت

سه واحد نانوایی به علت نواقص بحرانی از نظر بهداشت فردی در رشت موقتاً پلمپ و غیر فعال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با توجه به شیوع اپیدمی بیماری کرونا طی بازدید تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و اتاق اصناف شهرستان رشت ضمن بازدید از 20 واحد نانوایی های سطح رشت ، سه واحد نانوایی این شهرستان به علت نواقص بحرانی از نظر بهداشت فردی موقتاً پلمپ و غیر فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ تشدید بازدید از واحد های صنفی به ویژه نانوایی ها در این ایام به طور مستمر طی سه نوبت صبح، عصر و شب در دستور کار تعداد 40 تن از بازرسان بهداشت محیط  مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان  قرار دارد . 

 در این خصوص شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن ثابت 32128359 و سامانه 190  در اجرای این برنامه نظارتی ، مشارکت کرده و شکایات بهداشتی خود را اطلاع رسانی نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه نوبت دهی در نانوایی‌های کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مهدی افشون گفت: ۳۳ نانوایی در جزیره فعالیت می‌کنند و از این تعداد ۴ نانوایی فانتزی و ۲۹ نانوایی سنتی هستند.

وی با اشاره به اینکه ساعت فعالیت نانوایی‌ها در سال تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه است، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ساعت پخت و عرضه نان تا ۲۴ برای رفاه حال شهروندان و گردشگر ان افزایش یافته است.

افشون خاطرنشان کرد: دو واحد نانوایی نیز در منطقه ششصد دستگاه و منطقه میرمهنا، خیابان لور در ایام تعطیلات نوروز ۲۴ ساعت شبانه روز به شهروندان و گردشگران نان عرضه می‌کنند.

رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش گفت: سهمیه آرد کیش در اسفند امسال ۳۰۰ تن بود و سهیمه فرودین نیز دریافت شده و مشکلی در تامین آرد نانوایی های جزیره کیش نخواهیم داشت.

وی گفت: واحد نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها نظارت می‌کنند و ساکنان و گردشگران نیز می‌توانند به سامانه ۱۲۴ گزارش‌های خود را ارسال کنند.

رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش گفت: شماره تلفن واحد نظارت این اداره در ورودی نانوایی‌ها نصب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت بدون تعطیلی ۲۱۰ نانوایی در ایام نوروز دراستان اصفهان
  • جلوگیری از فعالیت ۹۶ واحد متخلف بهداشتی در اصفهان
  • راه اندازی دستگاه نوبت دهی در نانوایی‌های کیش
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • تشدید نظارت بر نانوایی‌ها در دامغان
  • تشدید نظارت بر نانوایی ها در دامغان
  • پلمب ۲ واحد متخلف بهداشتی در چهارمحال و بختیاری
  • استمرار نظارت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت زاهدان بر نمایشگاه بهاره زاهدان
  • فعالیت 21 مرکز بهداشت در تعطیلات نوروزی در مشهد
  • پلمب ۴ واحد عرضه مواد غذایی در زبرخان