Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:54:20 GMT

آرایشگاه‌های راز و جرگلان نصف روز تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۵۰۹

آرایشگاه‌های راز و جرگلان نصف روز تعطیل شدند

ناصر قدیمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان، علاوه بر آرایشگاه های زنانه، تمامی آرایشگاه های مردانه این شهرستان نیز به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد که در صورت تخلف از این ابلاغیه و هرگونه فعالیت آرایشگران، بازرسان اتاق اصناف مغازه آنان را پلمب و مدیر واحد را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه ایام پایانی سال اوج فعالیت صنف آرایشگر است اما سلامت شهروندان از همه چیز مهم تر است. خاطرنشان کرد: سالن های آرایشگاه باید مدام ضدعفونی شوند و از همشهریان نیز درخواست داریم برای رفاه حال خود در نوبت عصر با وقت قبلی و رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از لوازم بهداشتی شخصی به آرایشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: شهروندان هرگونه تخلف را با سامانه ۱۲۴یا با شماره ۳۲۶۲۳۳۵۹ به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان گزارش دهند.

در شهرستان رازوجرگلان حدود ۱۰۰ واحد آرایشگاهی زنانه و مردانه فعالیت دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار مبتلایان بیماری کرونا در خراسان شمالی تا روز شنبه - دیروز- به ۴۶ نفر رسیده است و ۵ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان با جمعیت ۷۰ هزار نفر دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی ترکمنستان ویروس کرونا راز و جرگلان خراسان شمالی خراسان شمالی راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فعالیت‌های آموزشی در اسرائیل تعطیل شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کرد که از صبح فردا و طی روزهای آینده، هیچگونه فعالیت آموزشی نباید در اسرائیل برگزار شود.

وی همچنین اعلام کرد که جبهه داخلی این رژیم طی دوره آتی، به سرعت تمام هشدارهای لازم را اعلام خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما  سازوکار دفاعی خود را در راستای تهدیداتی که با آن روبرو هستیم، فعال کرده و از نزدیک نیز با آمریکا در هماهنگی هستیم.

این در حالی است که ساعتی پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قطعی گسترده برق در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

پس از آن بود که  گروه سایبری انتقام‌جویان، مسئولیت قطع برق در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله تل آویو، روش هاعین، آراد، مودیعین، بئر شوع و نتانیاه را بر عهده گرفت.

این گروه سایبری اعلام کرد در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، زیرساخت‌های توزیع برق را از شمال تا جنوب سرزمین‌های اشغالی چند بار مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • ازسرگیری فعالیت خطوط هوایی رژیم صهیونیستی/رامون همچنان تعطیل است!
  • تمام فعالیت‌های آموزشی در اسرائیل تعطیل شد