Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@21:26:17 GMT

جزئیات قتل پسر ۳ ساله به دست پدر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۵۳۸

جزئیات قتل پسر ۳ ساله به دست پدر

این مرد ساعت ۵ صبح چهارشنبه ۲۱ اسفند به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رفت و به‌قتل فرزند ۳ ساله‌اش اعتراف کرد. قبل از آنکه افسر کشیک سؤالی درخصوص جزئیات ماجرا بپرسد مرد جوان او را به طرف صندوق عقب خودرواش برد و در حالی که در صندوق عقب خودرو تیبای سفید رنگش را باز می‌کرد جسد کودک را که به خاطر گذشت چند روز از مرگ دچار فساد شده بود نشانش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب با اعلام موضوع به بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران تیم بررسی صحنه قتل راهی محل شدند. آثار کبودی روی گردن و بدن پسرک به چشم می‌خورد. طبق اظهارات متخصصان پزشکی قانونی پسر سه ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود. با اعتراف مرد جوان به قتل، به دستور بازپرس دشتبان، وی بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

گفتگو با متهم
چرا پسرت را به قتل رساندی؟
ابوالفضل با معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی به دنیا آمد، چون وضعیت مالی خوبی نداشتیم او را به بهزیستی سپردیم. اما بعد از دو سال تصمیم گرفتیم بچه را به خانه بیاوریم، اما خیلی اذیت می‌کرد. وضعیت مالی خوبی هم نداشتم تا بتوانم هزینه داروهایش را پرداخت کنم. روز حادثه داشت گریه می‌کرد و اعصابم به هم ریخته بود سرش را به دیوار کوبیدم و بعد هم دستم را روی گلویش گذاشتم و فشار دادم که خفه شد.

همسرت از ماجرا با خبر بود؟
نه. به او گفتم ابوالفضل حالش بد است و او را باید به بیمارستان ببرم. تا همسرم خواست حاضر شود من بچه را از خانه بیرون بردم.

در این یک هفته سراغ بچه را نگرفت؟
به او گفتم به خاطر بیماری کرونا، اجازه نمی‌دهند کسی به بیمارستان برود و برای سلامتی تو هم خوب نیست. من دوهفته قبل از این ماجرا بچه را از مادرش جدا کرده بودم و در یک اتاق نگهداری می‌کردم.

قصد داشتی با جسد چه کنی؟
جسد را داخل صندوق عقب ماشینم گذاشتم. این اتفاق ساعت ۱۱ چهارشنبه هفته قبل رخ داد و در تمام این مدت جسد داخل ماشینم بود و بار‌ها در شهر می‌گشتم و می‌خواستم جسد بچه‌ام را جایی دفن کنم، اما نمی‌توانستم. درنهایت به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم که خودم را معرفی کنم.

شغلت چیست؟
راننده خودروی اینترنتی هستم.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر قتل قتل فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • سرقت برای انتقام!
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم