Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه بر اساس آزمایش و نمونه گیری مشخص شد آرد مصرفی در استان کاملا سالم است، گفت: برای رئیس اتحادیه نانوایان استان البرز پرونده تشکیل شده است. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهارداشت: رئیس اتحادیه نانوایان کرج ادعایی مبنی بر اینکه به آرد مصرفی مواد افزودنی اضافه شده است مطرح کرده است که این موضوع در فضای مجازی و پایگاه‌ها  خبری بازنشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته شدن پمپ‌های بنزین، نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها تکذیب شدرئیس اتاق اصناف خراسان شمالی: تعطیلی نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی «شایعه» استآموزش 4200 نانوایی تهران برای رعایت سلامت و مقابله با کرونا

وی افزود: بعد از این ادعا کارشناسان تعزیرات حکومتی استان البرز از 19 واحد تولیدی آرد در استان البرز  نمونه گیری کردند.

دیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه بعد از آزمایش این نمونه‌های  در آزمایشگاه و تایید اداره سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد که این ادعا کذب بوده و هیچ ماده ای به آرد اضافه نشده است،بیان کرد: برای رئیس اتحادیه نانوایان به جرم تشویش اذهان عمومی پرونده تشکیل شده است.

مختاری با بیان اینکه آرد مصرفی در استان البرز از سلامت کامل و استاندارد لازم برخوردار است،عنوان کرد: بر اساس آزمایشات مشخص شد که  هیچ ماده ای به آرد مورد استفاده مردم در استان البرز اضافه نمی‌شود و آرد تولیدی از سلامت کامل برخوردار است.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس اتحادیه نانوایان استان البرز آرد مصرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته تعداد ۱۶ هزار و ۶۱۵ پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد شد.

منصور انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، هشت هزار و ۸۷۱ فقره پرونده، در زمینه کالا و خدمات هفت هزار و ۱۴۶ فقره پرونده و در زمینه بهداشت، دارو و درمان ۵۹۸ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ۱۵ هزار و ۳۱۹ فقره پرونده مختومه شده است.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته در بخش قاچاق سوخت سه هزار و ۵۵۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تشکیل شد که سه هزار و ۵۰۱ فقره پرونده رسیدگی شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۵ پرونده به واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد شد.

انصاری بیان کرد: در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، پنج هزار و ۶۶ فقره پرونده در زمینه کالا و خدمات، شش هزار و ۱۵۲ فقره پرونده و در زمینه بهداشت دارو و درمان ۵۳۶ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی گفت: از مجموع پرونده‌های وارد شده به واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار و ۵۷۱ فقره پرونده مختومه شده است.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته همچنین ۳۰۰ میلیارد تومان مبلغ وصولی پرونده‌ها در اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین با آغاز طرح نظارتی پایان سال، تاکنون ۵۲ گشت مشترک کار نظارت بر بازار را بر عهده داشتند که ۳۲۲ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داد و برای ۷۱ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برای هزار و ۹۰۷ واحد صنفی نیز پرونده تخلفاتی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۵، سامانه مردمی دریافت شکایات مردم است، خط قرمز سازمان تعزیرات، رعایت حقوق مردم است و مردم می‌توانند تمام شکایت خود را از طریق این سامانه به ما اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 736636

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • پلمب یک واحد پذیرایی متخلف در جاده کرج – چالوس
  • پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان