Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین اوساگونا، مهاجم بلندقامت خارجی پرسپولیس یک سوم از مبلغ قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین اوساگونا که در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری رقابت های لیگ برتر نوزدهم با ۱۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پیوست بابت قراداد این فصل خود نزدیک به ۵۰ هزار دلار دریافتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم خارجی سرخ ها که در اکثر بازی های نیم فصل دوم در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته هنوز موفق به گلزنی برای این تیم در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشده است. این بازیکن بابت هر بار گلزنی نیز مبلغی را به عنوان پاداش انفرادی دریافت می کند.

او که در آخرین تمرین پرسپولیس با مصدومیت جزئی روبرو شده بود مشکلی برای انجام تمرین ندارد اما به دلیل لغو برنامه آماده سازی باشگاه پرسپولیس به دلیل شیوع ویروس کرونا قصد ترک ایران را دارد تا پس از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر به جمع شاگردان یحیی گل محمدی بازگردد.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس کریستین اوساگونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس

رضا نوروزی تماشاگر بازی دوستانه امروز فولاد بود

طرفداری | در حاشیه دیدار درون خانوادگی و دوستانه فولاد خوزستان و فولادنوین برخوردهای صمیمانه‌ای را شاهد بودیم.

میهمان ویژه این مسابقه دوستانه رضا نوروزی مهاجم سابق فولاد خوزستان بود که با پیراهن این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر هم رسید. نوروزی که در فصل 89-90 موفق شد 24 گل با پیراهن فولاد به ثمر برساند و رکورددار گلزنی در طول یک فصل از لیگ برتر در طول تاریخ محسوب می‌شود.

قبل از شروع بازی دوستانه، برخی بازیکنان و ستاره‌های سابق فولاد که این روزها در کادرفنی تیم بزرگسالان حضور دارند، با حسن هوری سرمربی فولادنوین و رضا نوروزی برخورد گرمی داشتند و خاطرات گذشته را زنده کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین