Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ترکیب مجلس فعلی متشکل شده از افراد جدید است که اکثرا سوابق مشخصی در امور اجرایی ندارند.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اولویت مجلس یازدهم اظهار کرد: اولویت مجلس یازدهم نسبت به شعارهای انتخاباتی کاندیداها شکل می‌گیرد و قطعاً اصلاح مباحث اقتصادی که یکی از اصلی ترین شعارهای کاندیداها کارزار انتخابات بود اولویت اصلی مجلس یازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه ترکیب مجلس یازدهم به نوعی یک دست بوده و امید است نمایندگان با هماهنگی اقتصاد و رفاه مردم، معیشت را که محور همه شعارهای انتخاباتی بود به منصه ظهور بگذارند. با توجه به اینکه شروع مجلس یازدهم مصادف با آخرین سال ریاست جمهوری دولت دوازدهم است، مجلس یازدهم تعامل سازنده ای با دولت نخواهد داشت.

وی افزود: در هر ساختاری، زمانی که قدرت یک جانبه می‌شود اختلافاتی در بین آن مشاهد می‌شود، از همین رو ترکیب مجلس فعلی متشکل شده از افراد جدیدی است که اکثراً سوابق مشخصی در امور اجرایی ندارند؛ از همین رو تصمیمات مجلس یازدهم به مدیریت این مجلس بستگی دارد. امید است که با مدیریت مطلوب مشکلات معیشتی مردم را بر طرف کنند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تمام قوا وارد کارزار انتخاباتی شدند و همچنین پایگاه‌های اجتماعی آنها نیز رأی ثابت خود را حفظ کرده؛ زیرا رأی دادن را تکلیف شرعی خود می‌دانند، اما رای‌های خاکستری که عموماً وابسته به جناح اصولگرا و یا اصلاح طلب نیستند، نقش پررنگی در این انتخابات نداشتند.

کد خبر 414981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم دولت دوازدهم اصولگرایان انتخابات 98 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند

انتخابات برای تعیین سرنوشت ۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به «لوک سابا» از امروز جمعه آغاز شد؛ انتخاباتی که به موجب آن نزدیک به یک میلیارد رای دهنده در مدت بیش از یک ماه تا تاریخ اول ژوئن در آن شرکت کرده و به نامزد و حزب مورد نظر خود رای می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک دو رقیب اصلی در انتخابات سراسری پر جمعیت‌ترین کشور جهان عبارتند از «ائتلاف دموکراتیک ملی» که توسط حزب «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند موسوم به حزب «بهاراتیا جاناتا»، رهبری می‌شود و ائتلافی متشکل از ۲۶ حزب موسوم به «ائتلاف فراگیر توسعه ملی هند» که رهبری آن را حزب مخالف اصلی یعنی «حزب کنگره ملی هند» بر عهده دارد.

۹۶۹ میلیون نفر رای‌دهنده هندی واجد شرایط شرکت در این انتخاباتی که در هفت مرحله برگزار می‌شود، هستند. اولین مرحله در بازه زمانی ۱۹-۲۵ آوریل در ۱۰۲ حوزه انتخاباتی و ۲۱ ایالت برگزار می‌شود. پس از این مرحله نیز تعداد ۴۴۲ حوزه انتخاباتی و ۵۸ ایالت دیگر تا اول ژوئن در مراحل بعدی انتخابات که تا اول ژوئن به پایان خواهد رسید، شرکت خواهند کرد. شمارش آرای انتخابات نیز از روز چهارم ژوئن شروع خواهد شد.

نخست‌وزیر هند همچنان امیدوار است برای سومین دوره متوالی پیروز انتخابات سراسری شود در حالی که احزاب مخالف می‌گویند در صورت ماندن او در قدرت، هندی‌ها بسیاری از آزادی‌ها را از دست خواهند داد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا متعلق به مودی و متحدانش برای سومین بار در انتخابات پارلمان هند پیروز خواهند شد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم