Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@02:10:35 GMT

برای لاغر شدن این خوراکی‌ها را به ناشتا بخورید

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۹۴۸۳

برای لاغر شدن این خوراکی‌ها را به ناشتا بخورید

بعضی از خوراکی‌ها اگر ناشتا مصرف شود باعث کاهش وزن می‌شود. از جمله این مواد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


آلوئه ورا با لیمو
مخلوط این دو ماده، روند هضم را آسان می‌کند و آب اضافی بدن را از بین می‌برد که در نهایت به کاهش وزن می‌انجامد. یک برگ از آلوئه ورا را بردارید، پوست رویی آن را بکنید به طوری که ژل داخل آن مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژل آن را با قاشقی جدا کنید و آن را در ظرفی بریزید. یک لیمو بردارید و آب آن را بگیرید، سپس آن را با یک لیوان آب و ژل مخلوط کنید. برای این که ژل در آب حل شود، به آن کمی گرما دهید. شعله گاز را روی متوسط بگذارید و منتظر بمانید تا مخلوط یکدست شود.


سیب
سیب مقدار زیادی فیبر دارد، فیبر نیز شامل پکتین است. پکتین به عنوان فیبر طبیعی باعث افزایش دفع مواد زاید از روده و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با دستگاه گوارش می‌شود. با خوردن یک عدد سیب به صورت ناشتا، شما مدت زمان زیادی احساس سیری می‌کنید.

چای سبز
این نوشیدنی شامل کاتچین وکافئین است که سیستم متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد، موجب چربی سوزی می‌شود و اشتها را نیز کاهش می‌دهد. این نوشیدنی خیلی سریع تاثیرش را روی بدن می‌گذارد و از وزن تان می‌کاهد.


برای کاهش وزن به این نکات توجه کنید:

از کم آغاز کنید
بدن نسبت به تغییرات ناگهانی عکس العمل خوبی نشان نمی‌دهد. اما اگر این تغییرات آهسته و پیوسته باشد، با آن سازگار می‌شود که نتیجه مطلوبی به همراه دارد. به همین دلیل، اگر می‌خواهید رژیم غذایی تان را تغییر دهید، بهتر است که از تغییرات کوچک آغاز کنید.


متناسب با سبک زندگی تان پیش روید
به سبک زندگی و ذائقه تان توجه کنید. به دنبال رژیمی باشید که با سبک زندگی و ذائقه تان جور در‌آید.       منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لاغری کاهش وزن پارسی خبر موادغذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیشگیری اثر بخش از آسیب‌های اجتماعی نیازمند ترویج فرهنگ و معارف قرآنی است و با گسترش فرهنگ و معارف قرآنی و انس آحاد مردم با قرآن و پیاده سازی معارف این کتاب انسان ساز در زندگی اجتماعی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و نزاع‌های خانوادگی کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی روز دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی "مسطورا" شهرستان خواف افزود:پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و تبع آن خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح "مسطورا" یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که توسط اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت یک شرکت صنعتی - معدنی برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ببینید | با چالش ٢١ روزه حذف قند، می‌توان لاغر شد؟
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • چطور با قانون ۳۰-۳۰-۳۰ وزن کم کنیم؟
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • (تصاویر) خواص قارچ برای سلامتی؛ فقط این قارچ‌ها خوراکی هستند!
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • برای سلامت استخوان‌ها این میوه را بخورید